Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Model A - drittbox. Har ikke vært annet enn plunder. Den gamle boksen, som vi MÅTTE bytte, fungerte utmerket.
Forsåvidt rikholdig tilbud (mange flere kanaler enn vi trenger). Men: 1) Tar veldig lang tid å få på plass et tilbud på TV2 Play, 2) Garanterer ikke bildekvaliteten på Altibox appen. Vi bruker den i Spania. Bildekvaliteten varierer fra minutt til minutt. Andre leverandører garanterer kvaliteten.
Har prøvd og opprette mine sider og sendt inn min epost. Har prøvd dette fem ganger. Kommer ikke noe svar.
Altibox blir dessverre verre og verre. Evne til å se tidligere sendinger på tv-en: fjernet. Jeg satte opp en avtale om å få Viaplay med i det stadig dyrere abonnementet: Fjernet. Men jeg er jo fanget med dem som følge av en borettslag-avtale, så det er ikke så mye å gjøre med. Det som provoserer meg mest er at de skryter så innmari av at de har «Norges mest fornøyde kunder». Den lista må i så fall ligge jævlig lavt. (Og hvordan gjør de egentlig denne undersøkelsen?)
Etter å ha vært i telenors klamme klør, var det godt å komme tilbake til Altibox. Glimrende kundeservice. Fikk hjelp en sen lørdag kveld! Slå den Telenor!
Nettet faller ut ukentlig. Måler mye lavere hastighet enn hva jeg betaler for. Kundeservicen er heller ikke noe å skryte av.
Det er forferdelig irriterende med alle reprisene dere sender,og ikke bare 1 gang i reprise.men gang på gang de samme episodene om igjen og om igjen.derfor burde dere gi oss 25 poeng gratis.for å få et bedre tv tilbud.som nå er veldig dårlig.