Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Konkurrent av Altibox kom med tilbud om tv/internet tjenester. Skulle få mail fra Altibox men fikk ikke svar den har sikkert havnet i spam som tømmes etterhvert. Ringer for å få ordnet med en liten forståelse for at de faktisk har fått 15.000 kr. Uten at vi har brukt dem. Det ble bare en iskald klapp på skulderen og sagt at om du ønsker å si opp så følger vi avtalen vår og fra i dag 19.02.24. Så opphører deres abonomentet 01.04.24. Ikke engang mulig å få de til å kutte abonnementet fra 01.02.24 og slippe denne fakturaen eller 01.03.24. Ekstremt missfornøyd med kundeservice hos Altibox. Vi kommer aldrig til å være kunde der igjen. Mvh meget missfornøyd ex-kunde
Holder ikke avtal....skulle betale 21000 første året, endte på 31000, ble svindlet for 10000. De greier ikke å fakturere på en valgt dato, men du kan utsette hvis du logger deg inn.....bare rør selvfølgelig. Sier de ikke kan sette fast dato for fakturering, men ALLE som har jobbet med databaser ved at det er null problem. Samme svadasvar hver gang du ringer kundeservice...."vi skal ta det videre" du får aldri svar....ventet 6 mnd purret, samme svada svar...
Stabilt, lite tull med faktura og tjeneste. Var litt tull i starten med å få aktivert "min side", og de kunne være vanskelig å få tak i på tlf. Men utenom det er jeg fornøyd.
Altibox er veldig dyrt. Du må kjøpe mye poeng for å se sport.
veldig dårlig wifi,og veldig dyrt.Klagde første gang for over 2 år siden,jeg mener det er feil med routeren,men får ikke noe gehør for det.
Veldig bra , men litt dyrt…. gode tjenester og hastighet
spoling forbi reklame fungerer ikke 😡 dette fungerer fint på alle andre leverandører