Altibox TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har standard abonnement 500/500 som jeg betaler for.. Har målt hastigheten nå i 4 mnd. Den varierer fra 23 til 120 ned og det samme opp som i perioder er mindre en 10% av hva jeg betaler for. Har kontaktet Altibox mange ganger. Resultatet er gjør det og det som jeg plikttro gjennomfører. Ingen forbedring. Hva gjør jeg?
Ny boks veldig ustabil, den gamle fungerte bedre. Hvorfor måtte vi bytte??? Feilkode P204 til stadighet, ikke alltid restart fungerer før lang tid etterpå. Opplever også ofte "fryst" bilde, som hopper i sending når det kommer tilbake. Også det å gå tilbake i sending er borte hos flere kanaler. Dyrt og dårlig! Ikke fornøyd med produktet.
Stort sett problemfritt, og om det skulle være noe er det enkelt og kjapt å få svar fra kundeservice.
Kommer stadig feilkode P204 når man ser "se fra start"
Hyppige feilmeldinger med påfølgende omstart. Selvsagt ved de mest interessante punkter i sendingen
Frysing av bildet,og altfor dyrt.Jeg vurderer å skifte leverandør når bindinga er over
Får stadig feil P204 og boksen må startes på nytt. Daglig.