Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ingenting å klage på, i løpet av de årene vi har hatt Altibox så har det vært minimalt med driftsforstyrrelser. Kan ikke komme på noe som kan gjøres bedre.
Veldig bra og kompetente "hjelper" om det nå skulle hakke litt i dekoder, fikser over tlf!
For mitt bruk er det meste slik jeg forventer. Virker 99,5 % av tiden, fibernett med 300 Mbits hver vei er heller ikke å forakte.
Meget bra kanal utvalg, samtidige som de har en god kundeservice. Sliter med dekoderen, hakker en del.
De må innse at de har "norske" kunder med utenlands opprinnelse og da får man ikke lastet ned TV overalt appen uten å bytte "livet" til Norsk App store... Dette kan de enkelt fikse. Det neste er nok ikke så enkelt å fikse, men at man betaler for produkter man kan se, også er det begrenset til sin egen heim eller Norge... blir ikke riktig. Man logger inn på sin betalte tjeneste og da bør man kunne bli underholdt selv på ferie.
Ønsker en parallell til strømmåler. Du betaler etter hvor mye du bruker TV. Samt at det gis alternativ for å slippe reklame. Som selvfølgelig betyr økt pris. Ellers bra :-)
Servicen er veldig bra. Dersom problemer enten med sending eller dekoder får vi hjelp med en gang.