Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk lagt inn fiber med trådløst nede og oppe. Fikk feil sendere og måtte inn og bytte. Etter litt frøs bildet/ble uklart, tok det via Twitter hvor servicen var rask og vedkommende kunne se at det var forstyrrelser, men kunne/ville ikke gjøre mer med det enn å forklare en totalt ukyndig ting jeg overhodet ikke fattet bæret av. Enden på visa ble at en måtte være litt nerd for å få det til med fra og påkopling. Hadde forventet at Altibox kunne sendt en person ut og fikset, men får ringe og høre. I tillegg oppdaget jeg nylig at det ikke går an å ta opp på boksene. For ordens skyld, så bestilte jeg full pakke og et opplegg som skulle holde i lange baner. Internettet er også litt skuffende i forhold til forventning og lovnad. Det gamle Telenor jeg hadde var like raskt, om ikke raskere.
Jeg er kjempe fornøyd med TV signaler og kundetjenesten.
Har hatt Altibox i tre år. Det bare funker.. Alltid :)
Hvis noe skjer her med tv eller pc er det bare å ringe og jeg har fått kjempegod hjelp.
Hakker hele tiden siden jeg ble abonnemant, gjentatte samtaler men det skjer ikke noen ting. Nå har jeg gitt opp og venter på å gå over til noe annet.
Hei! Denne tjenesten fungerer helt strålende!! Virker alltid, hatt 2 mindre avbrudd på ca 15år.
Har ikke noe å klage på på dem siste 5 åran pga oppgradering av box/modem etter det har det ikke vært noe å klage på inkludert kundeservicen.