Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har haft Altibox i 2 år nu och är mycket nöjd med företaget. Fick ett fel igår som fryste bilden, tog kontakt med servicen som fixade problemet på ett mycket bra och snabbt sätt. Jag har bara positiva erfarenheter av detta företag.
Budte dere ikke tilbakekalle den nye dekoderen ? Produktet er svært dårlig og vi budte ikke betale full pris for dette. Antar at forbrukerombudet tar kontakt om saken.Har vært kunde i mange år uten noen større problemer. Kundeservice helt topp. Så en dag streiket dekoder. Fikk ny etter få dager. Da startet alle problemene, bilde fryser, lyd blir borte. Så blir skjermen svart, dekoder starter på nytt igjen og igjen. Så har vi problemet med spoling og program sat på pause. Før gikk det sømløst nå hopper fremover helt uten kontroll. Program satt på pause, det gikk noe minutter og vi skulle forsette å se programmet, ble igjen skuffet for ente gang, bilde helt frosset, ikke mulig å spole frem eller tilbake. Vi har fått beskjed fra Altibox at vi må ringe med en gang når problemene inntreffer. De fleste på service er hyggelige folk. Dette er bare en del av problemene siden vi fikk den nye dekoderen. Altibox er ikke tjent med et så dårlig produkt. FIKS DETTE OMGÅENDE ELLERS MISTER DERE MANGE KUNDER
Har vært kunde i mange år uten noen større problemer. Kundeservice helt topp. Så en dag streiket dekoder. Fikk ny etter få dager. Da startet alle problemene, bilde fryser, lyd blir borte. Så blir skjermen svart, dekoder starter på nytt igjen og igjen. Så har vi problemet med spoling og program sat på pause. Før gikk det sømløst nå hopper fremover helt uten kontroll. Program satt på pause, det gikk noe minutter og vi skulle forsette å se programmet, ble igjen skuffet for ente gang, bilde helt frosset, ikke mulig å spole frem eller tilbake. Vi har fått beskjed fra Altibox at vi må ringe med en gang når problemene inntreffer. De fleste på service er hyggelige folk med unntak av noen tullinger som Altibox må kvitte seg med. Skulle få ny kabel i løpet av et par dager som kunne fikse problemene, ingen kabel var sendt, glemt hele kablen fikk vi beskjed om. Dette er bare en del av problemene siden vi fikk den nye dekoderen. Altibox er ikke tjent med et så dårlig produkt. FIKS DETTE OMGÅENDE ELLERS MISTER DERE MANGE KUNDER
Ønsker rimeligere tilbud. Jeg bruker stort sett bare NRK 1 og 2. Av og til Tv2.
Dekoder boks ( levert feb 2023) , kommer med feilmelding titt og ofte. Nå senest feil p001.
Dem er veldig gode, man får hastighet og alt man trenger, men prisen er meget høy. Skulle ønsket dem valgte bort TV2 og heller holdt en lav abonemangs-pris.
Stadig avbrutt av p204 Skjer gjerne gjentatte ganger ced ordinær bruk. Vandklig og forstå hvorfot