Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna. Er uten fiber minimum 1 dag pr mnd, min verste tabbe. Elendig kundeservice. Aldri mer
Tv-guiden eller kanaloversikten er uhyre treg. Står jeg eksempelvis i oversikten over kanal 1-6 og blar ned til 7-12 må jeg vente opptil 10 sekunder. Dette går meg på nervene i 2019.
Bestillt Altibox med bytte av leverandør 1 juni. Montører kom til avtalt tid, (en uke før 1 juni) men stolpe som kabelen skulle monters i var for dårlig (råtten). Normalt tar det lang tid for å skifte stolpe, så vi såg for oss en god stund uten tv og internett. Men etter få dager var stolpe montert og fiber installert. Topp service, av meget hyggelige montører.
Vi sitter igjen med et ekstremt dårlig inntrykk av altibox og deres ønske til å løse problemer. Vi vil for alt det er vært forsøke å unngå altibox i alle fremtidige sammenhenger.
Fikk aldri koblet meg opp med ny dekoder. Via kundeservice fikk jeg til slutt opplyst at årsaken var at de ikke kunne få aktivert mitt abonnement til avtalt tid, men da hadde jeg allerede fått et hav av feilmeldinger og frustrasjonen var stor. Men det skal de ha, tilbakemeldingen fra kundeservice var positiv og jeg håper at når de endelig får aktivert mitt abonnement vil jeg ikke angre på overgangen til altibox,.. men aldri hyggelig med mørk skjerm full av feilmeldinger. Stjernene jeg tross alt gir kan altibox takke kunderådgiverne for.
Er superfornøyd! Ingen problemer og alt fungerer! Vet ikke hvordan kundeservicen er, har aldri hatt behov for å ringe dem.
Vært kunde hos Altibox i 5 år, koster egentlig mye i forhold til produktet man får, men likevel holdt oss til Altibox. En feil fra vår side ved nyåret før vi valgte å bytte operatør, gjorde at vi ble bundet opp til dem 12 måneder til og kunne derfor ikke gå fra avtalen. I kontakt med dem gjennom telefon og mail, for å klage på feilinformasjon i kundeservice, har de nå valgt å blokkere alle mine henvendelser. Ikke fått noe svar på mail, sikkert fordi det er en klagemelding. Det er slik de velger å behandle sine faste kunder, samtidig må jeg si at det er ganske uhøflig å legge på en telefonsamtale fordi personen fra Altibox ikke taklet en vanskelig samtale, og da må det understrekes her at det aldri var sagt noe støtende, annet enn at vi klagde på måten de hadde lurt oss inn i en ny avtale på.