⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Allente TV
1.4
922 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Ingen trend

Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
922 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-leverandører
14%
Forferdelig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 922 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
62
47
55
91
667
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no

Sviktende signaler,sort skjerm.

Omtale av  Helge

Har fått TV kanaler fra Allente i to måneder Tidligere Atiboxkunde, men skiftet pga mangel på TV2 avtale. I to måneder med Allente har jeg i hvert fall hatt en rekke driftsavbrudd. Noen kortvarige, andre svart skjerm i mange timer. Skyldes ikke mine to TV'er. Verste opplevelsen var at skjermen gikk i sort fem minutter før avslutningen av EM finalen i håndball for kvinner.Min nabo er også blitt Allente kunde og opplever samme mangel på regularitet. Hadde aldri slike problemer med Altibox. Har Allente lovnader om "bedre tider". Hvis ikke må jeg si opp avtalen. Helge H.

Svar fra Allente TV
09.12.2022 11:09

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vårt produkt. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uærlig selger

Omtale av  Ingeborg

En hyggelig kar ringte og forklarte flere positive ting om Allente. Selgeren fortalte hva han het og at han ville være vår kontaktmann. Det var bare å ringe. Har prøvd å få tak i ham for å høre om når jeg skal si opp Altibox, men får ikke svar. Han sa at vi kom til å spare kr 350 i mnd med å bytte til dem. Men nå lurer jeg på om han ikke er til å stole på.

Lite seriøst firma

Omtale av  Lilleanki

Synd at man ikke tar kundene sine alvorlig. Jeg har så mange klager inne ang møkkaboksen OnePlace. Denne boksen har kundeservice innrømmer store feil på og at jeg vil få ny boks. Dessverre lurte dette møkkafirma meg inn på en avtale med bindingstid. Og dem sletter tydeligvis alle loggføringer. Kundeservice er ufine og frekke.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:11

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Fullstendig ubrukelig

Omtale av  Jonas

TV-dekoder fra Allente bestilt samtidig som sameiet byttet internett-leverandør. Internett ble montert, men dekoder dukket aldri opp. Tok kontakt i april, og ble lovet at denne skulle sendes så fort som mulig så jeg kunne begynne å bruke produktet jeg allerede hadde betalt for. Ingenting skjer, så tar kontakt igjen i starten av juni, og får beskjed om at det ikke ligger noen bestilling fra første kundebehandler. Denne nye kundebehandleren påstår på lik linje med han første, at dekoder skal å blitt levert, men lover å ordne opp. Vi er også inne på at programkortet jeg mottok noen dager i forveien ikke samsvarer med det står står på MinSide. Jeg spør videre om hva som gjøres med de månedene jeg har betalt for uten å kunne bruke produktet, hvorpå han svarer at dette gjøres opp etter at produktet er levert, så vi vet varigheten av perioden som skal tilbakebetales. Jeg mottar etterhvert dekoderen, men ingenting skjer med tilbakebetalingen jeg hadde blitt lovet. Jeg oppdager en stund senere, da jeg gjennomgikk fakturaer i forbindelse med kontakt ang. manglende tilbakebetaling, at jeg har betalt doble fakturaer i flere måneder. Den ene (av to hver måned) var på et kundenummer jeg ikke kjente til. Jeg tar kontakt med Allente og fremmer krav om tilbakebetaling og avslutning av abonnementet som ikke var mitt. Dette utgjør; 997,61,- for perioden jeg ikke hadde mottatt dekoder og 1436,63,- for doble fakturaer for Juli, August, September og Oktober. Ting tar lang tid, og jeg purrer på tilbakebetaling. I November mottar jeg 1436,63,- og dobbelt abonnement ble avsluttet, men jeg hører ingenting om månedene jeg betalte uten å ha mottatt dekoderen, selv om jeg var blitt lovet tilbakebetaling av disse flere ganger. I midten av november oppdager jeg plutselig at programkortet mitt er deaktivert, og jeg får ikke brukt abonnementet i det hele tatt. Oppdager i den forbindelse at både programkortnummer og nummeret på dekoderboksen var feil i forhold til det som fremsto på MinSide. Tar kontakt med de igjen, og nå er både dekoder og programkort deaktivert, og de finner meg ikke i systemet. Men jeg kan love at fakturaene fortsetter å dukke opp.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:11

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Svikter gang på gang!

Omtale av  Kristian T. J

Nå svikta det igjen med 8 minutter av EM finalen mellom Norge og Danmark. Etter mye hektisk knot med Allente kontrollen, måtte vi over på radioen for å få med sluttminuttene i finalen. Det eneste positive var at Norge vant og vi kunne se reprisen Viaplay appen på PC-en.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:12

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi hadde dessverre en kort fellesfeil på dette tidspunktet, og jobber for å unngå at dette skal skje igjen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt, betaunnskyldning

Omtale av  Linda

Nok er nok, når man mister signal uten grunn midt i em-finalen. Har vært ustabilt i lengre tid, kun forklaring med at det er betavariant av appen.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:12

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi hadde dessverre en kort fellesfeil på dette tidspunktet, og jobber for å unngå at dette skal skje igjen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

mistet håndball finalen. Allente holder ikke mål

Omtale av  Per E. R

Ustabilt nett. Faller ut stadig. Ikke tim å stole på. Mistet håndball finale.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:12

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi hadde dessverre en kort fellesfeil på dette tidspunktet, og jobber for å unngå at dette skal skje igjen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Allente TV har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Har tilegnet profilen
Allente TV deltar på Bytt.no

Allente TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Allente TV besvarer ikke omtaler

Allente TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Allente TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Allente TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR