Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De sender ut fakturaer, kredittnota og inkassovarsel i hytt og pine. Plutselig skal de ha betalt 4 måneder i forveien og så skal de ha betalt dobbelt 1 måned, og bare trekker penger fra kortet uten grunn. Er i tillegg helt umulig å komme inn til kundeservicen dems. USERIØST SCAM SELSKAP. Styr langt unna.
Forferdelig selskap å forholde seg til. De sender ut ekstra regning i tillegg til månedlige trekk. Før fristen for betaling har gått ut, så stenger de abonnementet både tv og Internett. Sender inkassovarsel uten grunnlag. For et helvete av et roteselskap. STYR FOR ALL DEL UNNA DISSE!!!!!!!!
Kundeservice svarer ikke på telefonen, når du først kommer igjennom etter 20 minutter blir det brutt. Dette har nå skjedd tre ganger! Oppsigelsesskjema finner du ikke på min side, så eneste mulighet er å snakke med kundeservice. Styr unna! Dyrt og dårlig.
Det er umulig å vite hva neste faktura blir med Allente. Plutselig skal de ha 3 måneder forskudd, så fakturer de deg for fullt allerede neste måned. Man føler seg forsøkt lurt konstant og det er ikke slik at tilbudet forsvarer prisen til å begynne med. Er dessverre knyttet til de pga borettslag, men de har fått meg til å si opp alt av TV for første gang i mitt liv og det skal bli en gledens dag når jeg slipper forholde meg til de (etter en latterlig bindingstid såklart)
Er for tiden i Spania og prøver med iphone å streame fra Allente appen til tv. Fungerer en liten stund, så får jeg brudd og feilmeldinger som "innholdet kan ikke vises" eller "du har ikke tilgang" etc. Særlig ille er det med streaming av direkte tv, får brudd ca hvert 5 minutt, umulig å se et helt program. Er blitt så ille at jeg ikke lengre gidder å bruke Allente, bruker heller NRK appen som fungerer utmerket med direkte sendinger uten brudd. Det er heller ikke omtrent mulig å få kontakt med Allente, chatten svarer bare med selvfølgeligheter og er ikke til hjelp, , servicetelefonen har så lange køer at ingen har råd til å vente på svar. Hvorfor all verden er det ikke mulig å gjøre en skriftlig henvendelse der en i fred og ro kan få skrive ned hva som er galt, og der Allente tar seg tid og prøver å gi et skikkelig svar for å løse problemet. Det burde ikke være formye forlangt når man betaler snart kr 10.000,- pr år.
App som ikke virker på noen av telefonene, dyrt og vrient å administrere abonnementet.
Umulig og logge inn på Min side. Kommer opp forbidden 403. Ikke fakturaforklaring på nettbanken. Dekodere som henger og må resettes titt og ofte med power av og på, kansje det virker av og til. Nå blir det heller streaming til halv pris fra et annet selskap.