Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bytter tilbake til Altibox så fort jeg kan. Vanskelig å sette opp, fungerer ikke som det skal
Hei, Vi beklager at du har problemer med signalene og at du ikke har fått løst problemet ennå. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Du kan også gå inn på https://www.allente.no/self-service-guides2/feilsoking/ og finne dekoderen du finner og feilsøke for å finne ut hvor problemet ligger. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Har brukt Allente i 4 år. Helt topp. Anbefales. Bruket diskret hvit firkant antenne som ingen ser men som gir gode signaler.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss! Med vennlig hilsen, Allente
På nett kan man kun velge overføring av abonnement ved flytting ELLER frysing av abm. I mitt tilfelle er ingen av delene aktuelt, bostedet skal stå tomt og det er annet system i bruk i ny bolig. Allente krever at oppsigelse gjør at du må ringe kundeservice. Dagevis, timesvis i tlf uten å komme igjennom. De 2 gangene jeg slapp igjennom er svaret: Der er det ingen som kan ta imot en slik beskjed, " vi i første linje kan inte hjelpe deg med detta" !! Det er skrevet notat i saken om at jeg ønsker oppsigelse, man kan ikke få snakke med noen som har med oppsiglse å gjøre, de skal prøve å få noen til å ringe meg osv osv ....!!! SERIØST : HVA ER DETTE FOR SLAGS KUNDESERVICE ???
Ingen oppsigelse skjema på min side . Her er det tydlig at det skal være mulig å komme inn som kunde men ikke ut . 2 timer for å komme frem i telefon og da ble jeg satt over og nå høre på dritt musikk enda lenger . Kom ikke frem enda jeg ba om og ikke bli satt over . Så allente skal aldri inn i mitt hus igjen 🤬
Allente har den elendigste kundeservicen.Bsre løgn,bortforklaringer og ansvarsfraskrivingen. Er en kunde hos Allente,blir en behandlet som søppel. Angrer på at jeg ble kunde der.Har ikke en eneste positiv opplevelse med de.
Tok telefonen for å være hyggelig og la dem presentere et tilbud. Det viste seg å være et pakketilbud med en rekke produkter jeg ikke kommer til å bruke og ha null interesser for. Produkter jeg bevisst har latt være å ha. Jeg ble mer eller mindre snakket til som en idiot som ikke forstod hvor godt tilbud dette var. Jeg fra min side sa at det er enkel matematikk at det å betale for noe man ikke bruker, er lite lønnsomt. Da fikk jeg noen frekke kommentarer før selgeren la på. Rett og slett uforskammet. Flaut at Telenor er medeier i et selskap med så ekstremt lav score som dette... en score jeg skjønner godt at de har fått.
Etter å ha hatt Altibox, ble jeg overtalt å abb på Alente ( Basic streem). Kun TV . Drammenmessa 10.09.22. Etter montering (mye trøbbel) er jeg ikke fornøyd. Bl.a. var Tv2 Play med (Nei) Prøvde med oppgradering etter samtale med kundeservice. Venter til i morgen med å sende inn Angreskjema.