Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er en elendig uhøflig service av svenske kundeveiledere i Canal digital. Jeg ringte dit en gang ang signaler igjennom parabolen, da fikk jeg beskjed fra en svenske, om at dersom JEG ikke samarbeidet, med HAN, så ville han ikke hjelpe meg, men uansett var det ingen hjelp å få. Og for all del ansett norsktalende, slik at vi som ringer forstår hva de sier. Ellers har jeg fått lite hjelp der i fra. Nei, Dette er dårlige greier, vurdere å bytte til noe annet.
Jeg er meget fornøyd med canal digital. Liker best TV norge og de kanalene der, som har litt div. å by oss seerne på. Bruker ikke tv mye, men en 2- 3 timer i uka er toppen. Da blir det TV Norge som vinner.
Å få tak i canal digital sånn så det har vert de siste 14 dagane e bara heilt på tryne, sure folk i tlf, å uhøffelige.
Synes CD skal gi reduksjon på regninga for at vi har mista mange kanala i 2 uker. Alt anna er ikke akseptabelt.
Intet er bra... Repriser, repriser og atter repriser... Og det skal vi betale for, jeg sier det opp snart.
Jeg synes at CD som nå har latt oss uten å oppfylle sin side av kontrakten de har med oss, godt kunne kompansert dette tapet med noen extrakanaler "på prøve" i et par tre uker.
Ordinært kommer sendingene som lovet - og betalt for. Har ikke mange valgmuligheter for tv-signal her på stedet. Kun parabol. Merket ingen skilnad på fakturabeløp - tross manglende kanaler. (Skjedd nå nylig) Forventer at dette blir rettet opp.