Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dagen etter at avtalen med Discovery ikke gikk i boks, fikk jeg som tidligere kunde telefon fra dere, at jeg skulle få et veldig bra tilbud. Han visste ikke hva tilbudet gikk ut på, og heller ikke om det ble noen kompensasjon for de 13 kanalene som ble borte. Håpløs kundeservice spør du meg!!
Prisen er for høy, lite utvalg i kanalpakker uten å få en masse sport.
Bryr seg overhodet ikke om kundene side. Ikke løsningsorienterte.
Elendig kundebehandling Et selskap som tjener rått på sine kunder bryr seg lite om at vi lider nå.
Ringer ikke tilbake og når du endelig får snakket med noen så blir det misforståelser p.g.a språk (svensk)
Kundeservice kan de ikke. Vanskelig å nå dem og bli hørt.
Jeg har aldri opplevd noe negativt med Canal Digital og de er de eneste som sender de kanalene jeg ønsker med noen unntak som sender via rikstv. Jeg har bestandig møtt en positiv person ved behov av support og annen kontakt med Canal Digital, noe helt annet enn de ubehøvlede, frekke og av og til frekke folkene som ringer og skal selge deg Viasat, ett abonnement jeg aldri kommer til å skrive noen avtale med. For meg så er Canal Digital de eneste jeg ønsker å ha hos meg, og ja jeg er villig til å vente på at de får ordnet opp i avtalene med Discovery kanalene.