Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig forhold etter Canal Digital sammenslåing og kommer ikke frem til Service avd.
Ingenting funker som det skal, betaler mye mer en forrige leverandør , filmer henger seg, programer som vi skulle få i pakke plutselig forsvant og må betale på nytt igjen . Helt ubrukelig !
Sliter fortsatt med software feil i one place dekoderen til allente. Dekoder kan slå seg selv av og på, kan låse seg på kanal bytte, opptak blir mislykket, opptak blir ødelagt av store piksler og den mottar ikke oppdateringer via parabol. Siden jeg ønsker skriftlig kommunikasjon pga at de går tilbake på muntlig avtaler blir det utrolig vanskelig å forholde seg til de. Kundeservice vil av en eller annen grunn ikke svare på mine spørsmål. De skylder på at dette kan kun teknisk svare på, og det via telefon... Mitt råd til dere som leser dette: Styr unna allente
Allente og Canal Digital er vel ok. Men dekoderboksen med opptak er jo helt ræva. Mister jo signalene hele tiden og harddisken henger seg stadig vekk . Har også to dekodere til av den hvite typen med tv tilkoblet og der er det aldri noe problemer med signalene ,bruker jo samme parabol på alle tre .Men det er kun den nye boksen one p. Som krøller og ikke finner signalene ? Kundeservicen elendig .har ringt og fortalt de dette og at jeg ønsker å bytte boks og hardisk ,men dette ønsker de jo ikke bare gjør sånn og slik svada svar hele tiden. Ikke fornøyd. De bør iallefall stole på hva kunden sier og sende en ny boks.
Ble tvunget til å kjøpe TV pakke fra Allente ved kjøp av Fiber bredbånd, hvor jeg fikk 3 måneder med prøvetid på produktet. I kontrakten står det tydelig at abonnementet ikke skulle bli aktivert før bredbåndet var oppkoblet, da dette er IPTV og ikke er mulig å benytte uten fiber tilkobling fra bredbåndsleverandøren. Ut av det blå dukker det opp en Allente boks på døra, og 2 måneder etter dukker det opp en faktura i postkassen på TV abonnementet, hvor de skal ha betalt for et produkt de ikke kan levere. Ringer kundeservice for å forklare situasjonen og samtidig si opp abonnementet, og får da opplyst at oppsigelsestiden i realiteten er 3 måneder, samtidig som de ikke har noe svar på hvordan de kan ta betalt for et produkt de ikke kan levere. Samtidig nekter de å kansellere utsendt faktura.....
Hvis du vil se på TV, helt uavhengig kanal - IKKE velg Allente! "The satellite signal has been lost"! - Mon tro om det er slagordet til Allente?..! For ja, det er ikke noe galt med koblingen til satellitt-antenna mi! Og det er heller ikke noe galt med TV'n min! Alle problemene startet etter at Allente ble til! Det har skurret mye på skjermen (både med og uten lyd), og har gjerne endt opp med svart skjerm med beskjed om at satellitt-signalet er borte...! Nå kommer jeg meg ikke inn på noen kanaler i det hele tatt... GOD JUL til Allente også!!!! PS! Hvis dere i Allente trenger hjelp til å forstå, vær vennlig å kontakte Customer Service JSL. Allente is not in my heart!
Har nettopp tegnet en 12 mnd. kontrakt, hjemme og på hytta. Kjekke folk kom og satte opp det hele, som avtalt. De kommende mnd. blir spennende, da jeg leser at mange er lite fornøyd med kundeservice. Satser på å forbli kunde og at jeg slipper dårlige erfaringer!!!