Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som lurer folk inn i avtaler med bindingstid. De sier du har 14 dager på deg til å si opp, dette er lett å glemme og når de i tillegg har ventetid på 30-50 minutter for å nå kundeservice, burde dette vært forbudt. I tillegg er det lagging på tv-pakkene som tar deg tilbake godt innpå nittitallet. Styr unna! Etter å ha ventet 30 minutter for å si opp abbonemetet, ble jeg på ny satt i kø for å tilkobles rette avdeling. Der sier de jeg har bindingstid. Fakturaen de har sendt meg i dag er på dobbelt så mye som ble avtalt. Her må forbrukerrådet på banen!
Jeg ønsket å si opp min avtale med Allente da jeg hadde kjøpt et abonnement på Strim. Min avtale med Allente gikk ut 31.5.23 og jeg sendte oppsigelse 26.4.23. De svarte meg at det var trist at jeg forlot dem etter så mange år og ville sende meg et tilbud. Jeg ble oppringt av en kundebehandler men jeg sa at jeg hadde allerede gått over til Strim. Jeg responderte ikke på tilbudet fra dem og etter en stund fikk jeg en faktura for juni. Jeg tok kontakt med Allente og de begrunnet fakturaen med at de ikke hadde registrert min oppsigelse i påvente av mitt svar på deres tilbud. Selv om jeg flere ganger presiserte at jeg hadde sendt oppsigelse med begrunnelse i at jeg hadde kjøpt en annen tjeneste har de fortsatt å sende meg fakturaer. Sist gang jeg snakket med dem la kundebehandleren bare på da jeg argumenterte mot ham. Nå har de sendt meg inkassovarsel. Allente må man holde seg unna.
Bare tull og helt ubrukelig. Kundeservicen er ubrukelig for vi bruker tv på kvelden og da finnes bare en chatte box
Allente klarte å prakke på min svigermor Allente 1 dekoder, til tross for at det ikke er nett i huset. Dekoderen trenger stabilt nett. Lite hjelp å få av Allente. De er sikkert bare fornøyd for at de har fått solgt en dyr dekoder, som er helt ubrukelig for brukeren. Jeg har hjulpet henne med å sette opp wifi-zone med mobilen, som dekoderen kunne logge seg på og oppdatere seg. Nå står dekoderen og slår seg av og på av seg selv, og ser for meg ødelagt ut. Allente har selvfølgelig dratt hjem for dagen, og etterlater resten til en chatbot. Og dette betaler svigers i dyre dommer for? Jeg hadde bytta på dagen om det var mitt abonnement.
Har sagt opp! gidder ikke diskusjon kundeservice forstår ikke norsk, hva så
Bra tilgang inntil nylig da det forsvant flere strømmekanaler
Enig med de fleste her. Verste jeg har vært borti. Fikk 1000kr gavekort på elkjøp for å prøve dette, og var oppe hos de å prøvde å angre etter 1 uke. De fortalte meg at selgeren har feilinformert meg og ga meg et gavekort til på 614 kr ca.. Nå har jeg virkelig prøvd hardt i 3 uker til, og sloss med denne dritt appen og de elendige tjenestene dems for å finne ut at selve allente appen er ubrukelig, men man må bruke viaplay appen eller tv2 eller hbo osv.. Fryktelig tungvindt. Dette kunne vært en utrolig bra løsning for å samle alt, men det har de selvsagt ikke klart. Canal digital, viasat og Telenor har samlet sammen alt det dårlige i en pakke å kalt det allente. Betaler for total pakken men må fortsatt nyte flere minutter med reklame mellom programmene jeg streamer. (ikke tv) Utrolig flau og skuffet over meg selv som gikk med på denne 6mnd bindingen, men også sur og overgitt over han unge selgeren på elkjøp som lovte jeg kunne bruke angrerett, noe man ikke kan ved kjøp i butikk! (Av en eller annen sinnsyk grunn??!!!) Dersom allente leser dette, hjelper det ikke med svar som: Å, dette var leit å høre at du har denne opplevelsen Eller Beklager at du opplever det slik Bla bla bla! Det rette å gjøre er å hjelpe meg å benytte angreretten som enhver forbruker har!!!