Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg oppdaget at mnd.prisen hadde steget i Januar ringte jeg kundeservice og klagde på prisen, han beklage og gå meg en mnd.gratis abonnemente, ok, jeg godtok d. Men da jeg fikk fiber på hytta, og skulle si opp, da fikk jeg beskjed om at, å nei d går ikke du kan ikke si opp før 01.02.2023, du har godtatt ny avtale, som vi har sendt på mailen din. Den der høvelen hadde bare laget ny avtale med meg uten å informere meg, fy f... for noen kjeltringer, og ikke nok med det, di sendte mailen til min Kone, og der går slike emailer rett i spam boksen. Så påstår dem at jeg har godtatt ny avtale, da jeg ikke har sendt inn angre skjema. Jeg har aldri bedt om noe nyansettelser avtale. Men jeg skal krige vidre med dem, jeg kommer ikke til å gi meg. Til dere alle som leser dette , styr langt unna alt som har med Vallente å gjøre, jeg har vært kunde i over 20 år,da Viasat styrte, og nå blir jeg behandlet som en dritt, som dem kan melke penger av..😈
Ringte 4 ganger 12.04. Måtte vente i 26 min og så la de på. Prøvde igjen 3 ganger av 19 minutter uten å få kontakt.
Allente må være den verste kundeservice, kundebehandling jeg noengang har vært ute for. Har fått en tuner som ikke virker på kanalarkiv, filmleie etc etc, har snakket med dem, chattet, mail siden slutten av mars, absolutt ingenting skjer, loverog lyger hele tiden. Fullstendig ubrukelig. STYR UNNA
Den siste deokoderen fra dere er helt tragisk! Tenk og gå fra den gode dere hadde med Canal Digital til den søpla av en android boks. Den er så utrolig dårlig på alle mulig måter så går ikke forklare engang, vet ikke hvor jeg skulle begynt.
Sort skjerm ,bilde e og lyd forsvinner blir bedt om å tilbakestille men til ingen nytte
Har oneplace dekoder med harddisk. Vi har klaget på denne fra første stund. Det hakker og blinker og vi må resette den gang på gang. Hva er det disse Allente folkene holder på med? Hvis dem ikke kan lage skikkelig utstyr så ikke selg det.nå er det to dager på rad med blinking, pån igjenn å resette. Er det noen som har hatt samme problem? Eller er det noen som vet om en dekoder som virker?
Etter fibermontasje fra Homenet (so funker), skulle dekoder fra Allente idriftsettes. Intet virket, umulig å få kontakt med kundeservice (ingen respons fra teknisk avdeling på over en uke) Slik vil jeg ikke ha det og har sagt opp (om de leser oppsigelse da) Styr unna.