Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å si opp. Har gjort det tre ganger nå. Husk å få skriftlig bekreftelse, ellers bare fortsetter de å sende regninger.
Det motsatte av utmerket. Utrolig dårlig informasjon fra deres selskap. Skulle være straffbart å ikke informere bedre om tilleggsavgifter. Fy og fy.
Absolutt alt var dårlig. Elendig kundeservice som aldri tok telefonen, fikk feil kanaler, feil i prising (endte opp med å betale mer enn jeg band meg til), feil fakturering (de fortsatte å fakturer etter at oppsigelsesperioden var ute), etc. Brukte 5 - 10 timer på masse oppfølging til og med når jeg skulle si opp abonnementet. Anbefaler alle å holde seg unna denne tv leverandøren
Har hatt TV Parabol-abonnement med Viaplay inkludert fra Allente i mange år. Har aldri hatt noen utfall eller feil på utstyr eller signaler i det hele tatt. Men prisene på abonnementet blir stadig justert opp og interessante kanaler fjernes til fordel for andre uinteressante kanaler. Savner mer informasjon per epost om endring i abonnementet og ønsker mer fokus på lineær-tv gjennom Parabol. Ellers er prisen på mitt abonnement OK, foreløpig.
Dårlige produkter, både kvalitet på sendinger og "ny" tuner. Kundebehandling er ikke eksisterende og når du kommer i kontakt med dem må de finde en annen som kan hjelpe for så bare å legge på.
Alt funker på 4 enheter og med både TV Film Serier og Sport er jeg meget fornøyd også oriden da Strim tar for mye
Kun NRK som virker, skulle sett på EM fotball på TV2, har prøvet med restart både på dekoder og TV