Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forhandlingene kunne vel vært startet tidligere, og med dertil tidligere tilbakemeldinger til brukerne. Orientere oss etter at brudd er oppstått, føles som dårlig behandling.
Jeg er veldig fornøyd med Canal Digital. Kunne selvfølgelig vært noe bedre, men det er vel opp til enhver, som hva vi er ute etter. Jeg er ute etter å se tv, og det gjør jeg jo.
Uten Discovery blir tilbud av kanaler for dårlig. Få løst saken nå!
Jeg har sendt en melding til Canal Digital for noen måneder siden og gitt uttrykk for at jeg synes radiodelen er svært tungvind og lite brukervennlig. De svarte aldri. Get, f. Eks., har en ganske annen enkel måte å bytte mellom radio og TV. Dette vurde være mulig, også for Canal Digital. TV delen har jeg intet å utsette på. Jeg har intet ønske eller behov for å være anonym, snarere ser jeg gjerne at CD kjenner til min innvending. Mvh Tycho D. Castberg.
Synes canal digital oppfører deg arrogant overfor sine kunder etter fiaskoen med discovery kanalene.
Dere driter i at kundene etter at dere ikke klarte og reforhandle med DIscovery og det eneste tilbudet dere kom med til parabol kunder var 3 gratis filmer på GO! Men regner med at dere kutter prisen på abonnementet siden dere ikke klarer å levere den varen dere har solgt... Ingen kjøper 10 liter melk og er førnøyd med 7 liter!
Har vært fornøyd med Canal Digital, men nå er det nok! Har vørt uten kanalene jeg vil se på i en uke. På tide å komme til enighet, elles blir det Altibox.