Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min oppsigelse ble ikke registrert. Vi fikk fiber og trengte ikke Allente, men vært en kunde i 7 år.
Vært kunde i mange år og alt har fungert bra til tross for dårlige episoder og erfaringer innimellom. Men løpet av de siste året har Allente fjernet svært mange kvalitetskanaler i skjul. Altså, man har ikke fått noe varsel på forhånd, ingen alternativer eller endring i pris. De har i skjul erstattet svært gode kanaler med bare søppel og sport. Og man sitter igjen å betaler for kanalpakker som man verken liker eller kan få gjort noe med da de ikke tilbyr fleksible kanalpakker. Du må pent ta til takke med den søpla til pakker de nå har. Og ender jo da opp med å betale dyrt for en hel masse kanaler som bare er søppel. Antageligvis fordi de gode kanalene var kostbare, mens den nye er billig. Alt for deres fortjeneste uten å ivareta og ha kundene i fokus på noen som helst måte. Men betale dyrt og øke prisene jevnt og trutt hvert eneste år, ja det er det gode på!
Ble oppringt 24.1.2024. Sa da opp MUNTLIG og skulle da betale den måned og påfølgende.måned (ut februar) I samme samtale prøver de å lokke med halv pris. Hadde vi ønsket å beholde dem hadde vi selvsagt takker ja tilbudet. ALDRi Si OPP OVER TELEFON UTEN Å TA OPP SAMTALEN.
Alle gode kanaler forsvinner,, nå sist history og history2. Da må prisen reduseres. 90 % er dårlig nå. Om
Garanti på antennemontasje bli avvist da jeg kontaktet dem ang. dette . ( 1 år garanti) Veldig ustabilt signal
Det bør ikke være en kamp for å få sagt opp et abonnement... Forbrukerrådet mener det skal være like enkelt som å melde seg inn, allente er nok uenige i det.
Programmene hakker og surrer. Dette skjer ikke på de andre appene på tv'n. Er irritert