Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har endra på mitt abonnement når premier league sesongen starta i august. Man får da en regning som er 3 ganger høyere enn normalt fordi man oppgraderer sitt abonnement?? Bytter da til å se fotball via 2 play app men dette fungerer dårlig og ringer dem 18 oktober og spør om mulig å flytte tilbake til vanlig premier league igjen. Spør spesifikt om det vil gjøre at man får en stor faktura igjen,noe kunde konsulent svarer at det gjør man ikke. Hva skjer? Joda,neste faktura kommer idag og er nesten 4000 kroner! Begynner å bli dyrt for tv når man betaler nesten 7000 fordelt på august,september og oktober. Ubrukelige gjøker hele gjengen.
Skjedde det noe når man byttet navn!!? Uhøflige folk som ikke skjønner at dem jobber i et serviceyrke. Det hadde vært lurt å ansette noen som hadde lært å oppføre seg. Få ordnet programvaren på OnePlace eller så mister dere en Haug med kunder.
Blir ganske provosert, har gjort slik som flere andre tatt kontakt for oppdatering osv osv. Lang tid mellom skifting av kanaler. Trykker på start forfra plutselig hopper det over til nåtid. Jeg er ganske lei dette, har også fått melding om at de arbeider med saken. Men de arbeider ikke mye med fakturaen som bare stiger, ingen kompensasjon for tort og svie. Vurderer sterkt å bytte til annet selskap.
Allente- APP ( iPhone) kan ikke gjøre fjernopptak på smart dekoder. Uten kundekontakt er det lite å gjøre når en har dårlig hørsel.
En rekke kanaler mangler norsk tekst og av og til virker ikke fjernkontroll til ruter Ikke så veldig fornøyd
Du går inn en avtale , etter d er du null. Hadde å har problemer med internett, fikk montert antenne. Ingen signal snakket med 4-5 kundebehandlere i løpet av 4 dager , alle sa de skulle ringe tilbake . Den siste skulle ringe i løpet av 10 -15 min . Nå har d gått 5 timer , å jeg tener med at hann heller ikke ringer . Så d skal få komme å hente utstyret sitt , så kan d dra dit pepperen gror. Jeg ringer Telenor.
Dekoderen er treig, fungerer veldig dårlig, hopper hit og dit i kanaler! Den forrige var mye bedre! Har vært uten tv i snart 1 uke, har ringt 4 ganger, og chattet 2 ganger, har ikke skjedd noen ting!!! Har ikke blitt kontaktet av noen reperatør!! Selv om de sier at montør skal kontke meg i løpet av 1-2 dager. En kan ikke drive firma sånn! Driver selv firma, jeg vil ikke gi en full stjerne engang, 1/4 hadde vært passe. STRYKKARAKTER!! BYTTER SÅ FORT JEG FÅR MULIGHET!!!