Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at jeg stadig ble mer og mer misfornøyd med Canal digital/allente valgte jeg å si opp mitt abonnement fra og med 01.08.21. Allerede før denne datoen begynte jeg å bli plaget med telefoner om å fortsette abonnementet hos de. Til dags dato, 04.11.22, har jeg nok blitt oppring en plass mellom 8 - 12 ganger; siste gang i dag og forrige gang i går. De bryr seg heller ikke om at jeg har reservert meg mot telefonsalg. Jeg har kontrollert senest i dag at reservasjonen ligger inn. STYR UNNA ALLENTE. Det må jo være noe fullstendig galt hos Allente når de enda ikke har forstått at jeg ikke har noe ønske om å komme tilbake til et så useriøst selskap.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen, Allente
Selger opplyste ikke om at det var 12 mnd bindingstid. Hadde Altiboks, opplyste heller ikke om at jeg måtte ha fiber/internett i tillegg Etter gratis periode blir da totalpris høyere
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med våre selgere. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Du får ikke produktet de lover, de tar betalt og binder deg, tar ikke ansvar for tjenesten og krever betalt selv om de ikke leverer.
Ble kunde gjennom fiberleverandør…her er det score 0 på kundeopplevelse. Ingen informasjon og oppfølging. Må finne ut alt selv og min side er umulig å ligge seg på. Fikk høre nå at dette ikke er på plass før 1.desember. Snakk om å være i etterkant med kundekommunikasjon. Dette gidder jeg ikke mer
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oppstart av abonnement gjennom fiber. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen. Vi vet vi har fortsatt mye å lære, derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Eg trenger tydligvis ikkje forklare igjen,om dei to siste dekodarane dåkas.Dåke har hørt det av andre og.Så då er spørsmålet?Hva skjer? Dere var jo så gode ,og har sagt at dere alltid er forann.Men nett no har da gått skikkeligt i revers pga eit par dekodere.Spark teknikeren deres spør du meg. Øystein Trofast Kunde
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med utstyr fra oss, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi vil gjerne prøve å løse dette for deg så ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Umoden boks. Ikke kompatibel med hjemmekinoanlegg. Stadig heng, resetting, svart skjerm, heng også etter booting, resetting til fabrikkinnstilling, bytte av boks hjalp ingenting. Trøbbel hver dag inntil vi benyttet angrefristen og returnerte boksen. God hjelp fra kundeservice, men til ingen nytte.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Med vennlig hilsen, Allente
Appen må logges inn på smart tv hver gang den skal brukes, man må logge inn via pc eller smarttelefon hver eneste gang appen åpnes på tven. Vi har parabol i tillegg, dekoderen har ingen smart-funksjoner lengre etter i våre(2022) hvor allente bare fjernet dette på dekoderen. Vi må da kjøpe ny dekoder for smart-funksjoner og lagring...allente sier at appen er en betaversjon og vil fungere i desember...vel vi betaler for et abonnement som inkluderer en fungerende app og som inkluderer en fungerende dekoder. Dette var dråpen, abonnementet hos allentet avsluttes.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår app. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen. Vi vet vi har fortsatt mye å lære, derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente