⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Allente TV
1.4
922 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Ingen trend

Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
922 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-leverandører
14%
Forferdelig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 922 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
62
47
55
91
667
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no

Stadig telefonoppringninger etter oppsagt abonnement

Omtale av  Jan J. B. L

Etter at jeg stadig ble mer og mer misfornøyd med Canal digital/allente valgte jeg å si opp mitt abonnement fra og med 01.08.21. Allerede før denne datoen begynte jeg å bli plaget med telefoner om å fortsette abonnementet hos de. Til dags dato, 04.11.22, har jeg nok blitt oppring en plass mellom 8 - 12 ganger; siste gang i dag og forrige gang i går. De bryr seg heller ikke om at jeg har reservert meg mot telefonsalg. Jeg har kontrollert senest i dag at reservasjonen ligger inn. STYR UNNA ALLENTE. Det må jo være noe fullstendig galt hos Allente når de enda ikke har forstått at jeg ikke har noe ønske om å komme tilbake til et så useriøst selskap.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:22

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen, Allente

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

MANGLENDE OPPLYSNING OM BINDINGSTID

Omtale av  Thea

Selger opplyste ikke om at det var 12 mnd bindingstid. Hadde Altiboks, opplyste heller ikke om at jeg måtte ha fiber/internett i tillegg Etter gratis periode blir da totalpris høyere

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:22

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med våre selgere. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Svindelere

Omtale av  Mattis F

Du får ikke produktet de lover, de tar betalt og binder deg, tar ikke ansvar for tjenesten og krever betalt selv om de ikke leverer.

Helt ubrukelig

Omtale av  Morten F

Ble kunde gjennom fiberleverandør…her er det score 0 på kundeopplevelse. Ingen informasjon og oppfølging. Må finne ut alt selv og min side er umulig å ligge seg på. Fikk høre nå at dette ikke er på plass før 1.desember. Snakk om å være i etterkant med kundekommunikasjon. Dette gidder jeg ikke mer

Svar fra Allente TV
21.10.2022 09:36

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oppstart av abonnement gjennom fiber. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen. Vi vet vi har fortsatt mye å lære, derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

No blei da ein dritt Dekoder nr 2

Omtale av  Øystein S

Eg trenger tydligvis ikkje forklare igjen,om dei to siste dekodarane dåkas.Dåke har hørt det av andre og.Så då er spørsmålet?Hva skjer? Dere var jo så gode ,og har sagt at dere alltid er forann.Men nett no har da gått skikkeligt i revers pga eit par dekodere.Spark teknikeren deres spør du meg. Øystein Trofast Kunde

Svar fra Allente TV
21.10.2022 09:34

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med utstyr fra oss, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi vil gjerne prøve å løse dette for deg så ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Angrefrist benyttet på Allente 1 boksen

Omtale av  Obynild

Umoden boks. Ikke kompatibel med hjemmekinoanlegg. Stadig heng, resetting, svart skjerm, heng også etter booting, resetting til fabrikkinnstilling, bytte av boks hjalp ingenting. Trøbbel hver dag inntil vi benyttet angrefristen og returnerte boksen. God hjelp fra kundeservice, men til ingen nytte.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:40

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Med vennlig hilsen, Allente

Allente App og parabol.

Omtale av  Ingvar

Appen må logges inn på smart tv hver gang den skal brukes, man må logge inn via pc eller smarttelefon hver eneste gang appen åpnes på tven. Vi har parabol i tillegg, dekoderen har ingen smart-funksjoner lengre etter i våre(2022) hvor allente bare fjernet dette på dekoderen. Vi må da kjøpe ny dekoder for smart-funksjoner og lagring...allente sier at appen er en betaversjon og vil fungere i desember...vel vi betaler for et abonnement som inkluderer en fungerende app og som inkluderer en fungerende dekoder. Dette var dråpen, abonnementet hos allentet avsluttes.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:42

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår app. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen. Vi vet vi har fortsatt mye å lære, derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Allente TV har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Har tilegnet profilen
Allente TV deltar på Bytt.no

Allente TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Allente TV besvarer ikke omtaler

Allente TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Allente TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Allente TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR