Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke bra ,meget arrogante på kundestøtte,de trakk meg dobbelt på 5200 ,og sa det tar to uker og få pengene tilbake ,og sa sa de at de beholder neste regning på 1200, til regning på ,forfall 15,04 ,og at det kan ta flere uker før pengene blir over ført ,og en uke siden hadde jeg ikke tv ,da de hadde en feil ,8 timer på tlf for feilen Hvar fikkset med en som kunne ,dette er jo ikke bra ,og hadde ikke mat penger i helgen da jeg er tryggdet ,
Appen virker ikke, veldig ustabil, hadde det ikke vært for parabol på hytta, så hadde jeg avsluttet abonnementet. Satellitt tv virker bra, men ikke appen.
Allente har brukt et par år på å lage en app for samsung tv. Når den kommer er den det tregeste appen jeg har brukt. Lang oppstartstid. Henger etter trykk på fjernkontroll. Elendig buffering som gjør at streaming fryser. Rett og slett elendig og utrolig at et så stort selskap slipper noe slikt til markedet.
Vanskelig å logge inn på min side. Ellers fornøyd .
Håper virklig dere mister alt av kunder🤬Jeg anbefaler alle å tenke seg grundig om føre dere velger Allente de har lurt meg for mange tusen og sier jeg har sagt ja til en pakke jeg overhodet ikke sa ja til🤬🤬de har heller ingen bevis på at jeg har sagt ja da de nekter meg å høre samtalen mellom de🤬🤬De juger Og er overhodet ikke intresert å ordne opp fyfaen for ett drittselskap🤬🤬
Når jeg tegnet binding hadde jeg tippeligaen samt Disney+. Dette forandrer de uten noe varsel, De tilbyr en ekstra pakke med tv2 sumo som jeg må betale det dobbelte av mitt abbonemang. De tar ikke hensyn i det hele tatt at de har binding med kundene. Lurer på at jeg må kontakte forbrukerrådet for å melde de inn.
Får sjelden eller aldri tak i Allente på telefon. Har prøvd flere ganger å aktivere en ny dekoder. De sier det skal fungere i løpet av 30 min. , men ingenting skjer. Styr unna !