Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ikke opp Allente app på helt ny smart tv fra Samsung? Skjerpings Allente. Dere må følge med og sørge for at dere er tilstede på de nye TV ene. Vet dere hvor mange Samsung tv som selges årlig….
Synd det ikke går an å gi null stjerner. Allente fortjener ikke noen stjerne!! De er absolutt det verste selskapet jeg har vært borti. Wizzair er jo en drøm i forhold! Elendig kvalitet på Oneplace dekoderen og sikkert verdens verste kundeservice. Ser på Allente.no at de påberoper seg kundeservice prisen,?? Det er toppen på frekkhet spør du meg, jeg spurte dem om dokumentasjon på denne prisen, de svarte med å fjerne innlegget mitt fra Facebook. Det aller verste er faktisk at de sender ut faktura i hytt å pine, jeg er sikker på at det er flere som betaler mer enn de skulle. Her må folk være obs! De fortsetter å sende ut fakturaer til meg, selv om jeg har betalt meg ut av abbonementet. Vurderer politianmeldelse faktisk.
Har siden april forsøkt flere skriftlige henvendelser, utallige minutter venting i telefon og brukt en håpløs chattetjeneste for å få sagt opp abonnement hos Allente. Så langt med nedslående resultat. Jeg finner det litt besynderlig at det ikke går an å få tilbakemelding på henvendelser som gjelder oppsigelse. Når man omsider kommer gjennom i telefonkø, er det utallige unnskyldninger på hvorfor man ikke kan nå abonnementsavdelding. Å vente i 37 minutter på tilbakemelding på chat er heller ikke tilfredsstillende. Hvorfor i all verden kan dere ikke korrespondere via e-post? Hvis noen gang kommer meg ut av dette sitter det langt inne å gå på en ny lignende avtale med Allente eller eierne Telenor og NENT (Viaplay).
Kjørte chat og telefon til kundeservice samtidig og ingen svar på chat i løpet av en time. Telefon til kundeservice ble lagt på automatisk(tenker jeg) etter ca. 30 min. Tja hva skal man si....?
Ble lovet 3 mnd gratis via tlf. Har det også på Mail men kostet 4 lapper for den gratis perioden. Og tv’en hakker og er treg. Er ikke fotball fan men vis du er det så ikke skaff deg allente for da går du glipp av noen sekunder per 20min
Umulig å komme gjennom til kundeservice, Mine sider fungerer ikke, svarer ikke på chat, svarer ikke på Facebook. Venter 45 minutter på telefon før jeg ga opp. Umulig å finne mailadresse.
Tatt utallige telefoner til kundeservice, først for å forsøke å faktisk få dekoderen til å virke. De jeg snakker med er hyggelige, men lover å følge opp en masse ting som de så aldri gjør. Dekoderen virket aldri, til slutt blw jeg så lei at jeg bare ville si opp hele abonnementet. Men til nå har jeg ikke lyktes med dette, jeg blir satt over til feil linjer og lovet å bli ringt opp igjen osv som ikke skjer. Har sendt mange mailer men får til svar at jeg må ringe. For ikke å nevne at det tar ca 40-60 min å komme gjennom på kundetelefonen hver gang og at de ikke benytter ring tilbake-funksjon. Virkelig helt håpløst!