Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må logge inn på smarttvn hele tiden. Pålogging feiler og det er så og si umulig for normalt tekniske personer å forstå noe som helst. Styr unna dritten
Nettverket var tålig grei i starten, så er det bare blitt dårligere og dårligere. Hatt kontakt me de 4 ganger. Ikke noe svar på hva som kunne være galt de 2 første gangene. 2 siste gangene fikk vi til svar at løsningen var og gå for større hastighet. Men? Hvorfor fungerte det bra i starten? De skal bar selge. Anbefales IKKE
Nå er jeg over gjennomsnittet lei av dette internettet dere leverer, altså for noe tull. Jeg betaler for 200 - 200 linje og internettet dere leverte yter mellom 40 - 60 på begge linjer ( upload og download ) Jeg har vært i kontakt med dere 3 ganger den siste måneden da nettet stadig hopper ut og slutter å fungere. Nå må dere få ordna dette rimelig snart før dere mister en kunde. Kundeservice har jeg ikke noe klager på, men produktet allene leverer er helt av moten.... 5G funger knall dårlig :/
Bestillte 10. april en avtale som kostet kr 349 første måned og så 2 mnd gratis. Men slik var det ikke. De to månedene ble bare en liten del redusert. Så nå er hele denne avtalen sagt opp. Dårlig gjort når de ikke holder sin del av avtalen.
Faktura for juni er ikke det jeg forventer, hvorfor må jeg betale for en turner som dere har fått betaling for. Fikk den av mitt barnebarn som kjøpte den for noen år siden da han er flyttet til altiboks og den var nyere en min. Stod ingen ting om dette da jeg meldte dette til dere 5 mai. Må være feil, har satt faktura utbetaling 15 juni til det som den var kr 707,-
Fikk mobilt bredbånd på hytta i fjor, men må ringe kundeservice hver gang vi kommer hit. Har byttet ruter uten St det virker, telefonen er på nett, men TV-signalet uteblir. Kundeservicen er grei, men de greier ikke å løse problemet,
Styr unna! Hele systemet er ubrukelig, bare rot. Fakturaer stemmer ikke og det er nærmest umulig å få noe som helst klart svar fra kundeservice. Bare rot!