Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tar ikke alltid ansvar. Deler ikke viktig informasjon med kundene. Fikk avtalen i havn, men til hvilken pris. Det får ikke kundene vite.
Betale for en haug med kanaler en ikke ser på er avleggs. Pris pr. kanal takk.
Har hadd god kommunikasjon med Canal digital gjennom hele prosessen som har vært den siste tiden.
Opp til over en time venting på kundeservice på tlf. Får ikke svar hva rekninga blir på etter klusset med Discovery, de drar dette ut sikkert får og få folk til og glemme at vi var lenge uten de 13 kanalene som forsvant, Dette er noe som kanal digital burde gi kundene kraftig reduksjon i første rekninga som kommer.
Begynner å bli for dyrt i forhold til andre selskaper.
Når det var konflikt mellom digital og discovery, var det ikke noen kompesasjon å få, selv om forbrukerombudet har slått fast at vi hadde krav på reduksjon i betalingen!
Bra med kanaler ( noe vi selvfølgelig selv har valg, og pris deretter) Litt vel mye repriser, for mange kanaler med mat programmer.