Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Canal Digital jobber for å begrense utgiftene til oss forbrukere. Ikke la dere bli ræ***rt av Disponere!
Selgerne lover f.eks 230 timer innspillingstid, men sier ikke at det er programmer uten HD. De fleste programmene er med HD og da blir differansen stor. Det var en viktig forutsetning for abonementet. Utstyret sluttet å virke da det kom snø.Ringer og melder om feil. De sier de sender en reklamasjon. Ingen ting skjer, ringer og ringer. Etter to uker får jeg beskjed om at reklamasjonen var skrevet feil. De sier de sender en ny reklamasjon. Venter og ringer og ringer. Etter 3 og1/2 uke ringer igjen. Sender ny reklamasjon. Etter 2 dager ringes det tilbake angående reklamasjonen. Spør da om de har fått reklamasjonsmelding tidligere. Dette blir benektet. Venter nå på montør + "defekt"utstyr. Fikk montert utstyret medio desember.Etter 4-5 uker med hakkete tv og så miste flere kanaler da blir man ikke fornøyd.
Har hatt bare godt og si om Canal Digital fram til nå, så får vi se hvordan dette blir.
Allente TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.
Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.
Allente TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.
Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.
Allente TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.
Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.