Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde Canal digital i flere år og det gikk automatisk over til Allente ved oppkjøp. Får ikke sagt opp abonnement. Selv om jeg Ringer og gir beskjed og sender oppsigelse pr. Post. Dette er flere år siden og nå i 2024 Får jeg inkassokrav fra intrum. Trist
Fikk tilbud fra Allente for å bli kvitt Telenor. De skryter uhemmet av kundeservicen sin. Hyggelig selger, han lovte å alltid være tilgjengelig, derfor avtale inngått 20.2.24. Men måtte gå fra avtalen 26.2.24, etter 6 dager med tomme løfter. Allente er om mulig enda værre enn Telenor. Se her: Selger lovte å sende detaljer om avtalen på e-post umiddelbart, noe som er vanlig. E-posten kom aldri. Purret på SMS samme dag og dagen etter. Ingen respons. Ringte Allente den 22.2, de lovte å få selger til å ringe tilbake. Det gjorde han aldri. Den 24.2 ringte jeg igjen, traff person som "ikke hadde noe med dette å gjøre". Jeg ble irritert og sa at avtalen ville bli sagt opp om det ikke skjedde noe, og kanskje ville VG være interessert i saken. Etter pause i telefonen lovte personen at selgerens sjef skulle ringe tilbake. Han ringte aldri. Konklusjon: Allente fortjener ikke å være i dette markedet. Vekk med dem!
Ble lovet 6 måneder gratis streaming av premier league. Men det var ingen måneder gratis på Premier League. Kun gratis pris på de andre kanalene de to første månedene, . De holdt hva de lovet angående at det var 6 måneder bindingstid. Og jeg sa opp med glede i femte eller sjette måned.
Hele Telenor er basert på kreativ fakturering og bindingstider. har gjennom 15 år vert til og fra selskapet via Canal digital, mobil og fiber. det har vert inkassosaker på tjenester som ikke har blitt levert kontraktsbrudd fra deres side på alle plan de gjør seg utilgjengelige og kundeservise er folk som sitter hjemme og ser på tv noen lager mat andre har jobbet i hagen de er betalt for å jatte med uten å registrere eller gjøre noe med det som det blir klaget på, Jeg har etter å ha prøvd i fem måneder å si opp Canal digital gått ned på politikammeret og fått stemplet en rekommandert sending til selskapet som heller ikke ble hensyntatt, i samme sak fikk vi purregebyr faktura gebyr forsinkelses rente på alle regningene deres. alle naboene her gikk på en fiberfelle her for noen år siden 9 stk. etter at installasjonen ble 1,5 år forsinket og ingenting ble gjort etter avtale og prisene var 4-5 doblet var det bare jeg som ble værende hos de. det endte med inkasso pga, jeg ikke ville betale abonnement for tre måneder før fiberen ble montert, og dette brukte jeg et halvt år på å overbevise Telenor om. de spiller dum og truer med inkasso på svindel saker og kjører på til folk gir opp og dette er bygd inn i firmastrategien deres og at de får holde på er meg helt ubegripelig. det er det selskapet som har flest anmerkninger hos forbruker rådet opp gjennom tidene håper ikke noen under noen omstendighet havner i klørene deres og håper på et opprør der hele Norge går over til seriøse aktører Hilsen en som har blitt brent flere ganger.
Kjøpte en x96 boks for streaming til tv som ikke kan laste apper, eneste appen var Allente noe er det alltid med allenta. Fikk feilkode på PD13
Den forrige dekoderen var ok. På den nye må jeg benytte mobiltelefon for å se på Canal Digital😳. Kan det også stemme at det nå er mye mere reklame? Hver gang jeg setter på enkelte kanaler så begynner reklamen! På meg virker dette som noe nytt og som kanskje er årsaken til dette påtvungne byttet???
Aldri godta å prøve Allente TV AS sin 2 mnd. "gratis" streaming og TV-tjeneste. De lurer deg inn i et abonnement med bindingstid og prøver å flå deg for penger. Jeg har måttet gjennoppstarte sak i BKN /Brukerklagenemda og saksøke dem for svindelforsøk og trakassering. Jeg har også delt min historie med media. De/Allente nekter å følge den minnelige løsning vi og BKN alle ble enige om sammen: at jeg avbestilte abm. helt kostnadsfritt for meg og returnerte TV-boks til Allente, og det har jeg gjort. Nå er det på tide at Allente etterlever sin del av avtalen. Jeg nekter å betale Allente TV AS for noe jeg mener at jeg ble lurt inn i. De i Allente TV AS har null kommunikasjon med hverandre og dårlige rutiner for å handtere oppsigelse og avbestilling. Verste kundeservice jeg noensinne har vært borti. Dårlig eller ingen informasjon om vilkår, og uklare vilkår. Allentes trenering av oppsigelse/avbestilling gjør uansett deres vilkår ugyldige da de ikke gjør jobben sin på forsvarlig vis. Styr unna Allente TV AS som pesten!