Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Canal Digital har rimelige priser på tjenestene de leverer. Kundeservicen er helt grei, og man får svar på det man lurer på.
Stort sett greit utvalg av kanaler for parabol. Prisen er nok grei (foreløpig) I forhold til fiberleverandørene. Begrenset utvalg av kanaler i kanalpakkene. Med en så stor aktør (Telenor) Forventet jeg bedre og variert utvalg. Kundeservicen kunne vært på norsk. Mail korrespondanse er rotete og overfladisk. Utelukket å ringe dem på grunn av de skyhøye minuttprisene. Chat er bare til pynt. I mitt tilfelle fungerte den ikke på nesten en uke, mens jeg prøvde å kontakte dem. Fikk aldri noen forklaring / unnskyldning for det. Når man først får snakke med dem per telefon, så pleier ting å ordne seg. Har dobbeltgardert meg med D-Play, i tilfelle mer tull med deres tjenester, bare så det er sagt!
Vi har hatt Canal Digital i flere år nå og har aldri hatt noen problemer. Vi hadde ett parabol hode som var gåen også har vi hatt en Tuner som sluttet og funke og hver gang så har Canal Digital ordnet dette fort for oss :) Lite minus for svensk kundesupport.
Brukbart programutvalg, pris i øverste sjikt, kundebehandlig ok, men for lenge å vente for å få hjelp.
At de kan sette kundene sine i en sånn situasjon i 2016 er helt utrolig. De kan jo faktisk ikke skjønne hvor prisgitt de er mtp at alt kan streames i dag, og at den type tjenester som de leverer snart er historie! Helt utrolig!
Dårlig oppfølging av nye kunder, svært lite informasjon og det faktum at man må bestille nye komponenter for å få systemer til å virke er svært dårlig, førsteinntrykket, som ny kunde, er skuffende.
Synes utvalget til de kanalene som passer oss. Alltid hjelp å få ved kontakt.