Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det verste er hvis eg må ringe, da går det evigheter før jeg kommer gjennom, trykk ditt og datt, fryktelig irriterende!! Servicen eg får er god..
Sitter her med norgespakken som ikke inneholder mange kanaler i utgangspunkter så når jeg mister kanaler på grunn av uenigheter er det ikke mange kanaler igjen i norgespakken.
Ikke første gangen det skjer hos canal digital, skjedde med tv 2 zebra og, og elendig film valg de har. Piss kanal.
Reint for dyrt, betale så mye for rein skitt er helt på jorde
Sa opp abbonemanget grunnet overgang til Altibox. Sa opp over 2 måneder før nytt abbonement tredde i kraft og fiber ble koblet opp og rå fart på internett + de kanale vi ønsket oss. Men ut på sommeren begynte jeg å motta regninger igjen. Tok kontakt på chat men de påsto at abb var "froset" og igjenopptatt noe jeg ikke forstod. Jeg fikk beskjed om og ringe et dyrt telefon-nr for å se om de kunne ordne det noe jeg foklarte jeg ikke var villig til. Jeg mente jeg hadde kontakt med CD der og at han kunne videreføre beskjed om at de hadde tullet. Men der var det mørt- ikke interesse for noe slags kundebehandling. Jeg prøvde å forklare at det kunne være mulighet for at jeg en annen gang kunne få behov for tjenesten de leverte, men det var fortsatt like mørkt. Slik jeg ser det nå etter den behandling de har gitt, vil jeg heller finne frem movieboxen fra boden en å bruke CD igjen. De er for meg det absolutte sistevalg. For dere som ikke ønsker problemer - Hold avstand.
Godt: Bra kanaler å bildekvalitet. Dårlig: Konflikten i dag, prisen pr.nå uten de 13 kanalene og ventetiden for telefonkontakt med firmaet.
Ved anskaffelse av satelitt-TV (Parabol) fant vi at CD hadde beste tilbudet.