Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har prøvd å ringe kundeservice men det er håpløst , man kan vente i timevis på svar , forferdelig dårlig kundebehandling
Har hatt en 3-4 onplace tunere. Bare elendighet igjennom 4 år. Det værste er vel at når du snakker med kundeservice så er det helt ukjent for dem. Nå har det sluppet en ny tuner. Fikk den i dag. Den har ikke mulighet for Netflix fant jeg ut. Det er vel en ganske vesentlig ting og opplyse om det. 👎🏻👎🏻
har ventet nesten 2 uker på nytt sim kort. Ingen vet hva som skjer internt - aldri vært borti lignende.
Prøver å logge inn på "min side", men det er tydeligvis ikke MIN side. Håpløst! "Kundeservice" svarer etter lang tid på tlf......, Min Side ligger nede og har vært ute noen dager. Men som kundebehandleren sier: "vi jobber med problemet". Jeg synes faktisk litt synd på kundebehandlere i Allente. Å jobbe i et slikt firma kan ikke være enkelt!
Helt umulig å si opp abonnement. Skrev mail til selskapet i juni måned, nå i 9 juli sender selskapet beskjed på mail at oppsigelsen må skje muntlig til selskapet og at det er 3 mnd oppsigelse. Prøver å ringe de men har ikke fått svar. Dette er urimelig. Nå er jeg forbanna. Styr unna selskapet.
Hadde canaldigital men værutsatt parabol sviktet. Fikk ALLENTE oneplace som skulle kunne bruke min Telenor bredbånd som har <10 Mb/sek. Det går greit når jeg kommer inn, men det må mange omstarter til hver gang jeg skal se TV, stadige meldinger om manglende internett. Men etter mye klikking og restarting kommer jeg inn og da går det greit. Det ringte en fra Allente og lovet gratis paraboljustering men det var ikke registrert hos kundebehandler, skulle koste 900 kr og var tydligvis glemt!
Dobbel fakturering, tv boks som funker godt nå den vil, men som gjør det motsatte når den ikke vil. Stengte tv signaler nå i løpet av natta. Fikk melding om å betale via min side i går-jeg har ikke oppretta egen side og mente det muligens var lurt å gjøre, men systemet funka ikke, ergo betalte jeg via banken. Ikke noe tv signal, men lider ingen nød. Har en annen nettlevrandør - heldigvis. Jeg tror foretaket har tatt på seg for mye som de ikke har komptanse og ressurser til. Jeg får se, Jeg er glad i linær tv. men det får være måte på