Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har startet abonnementet før parabolen er satt opp og vil at jeg skal betale for noe jeg ikke får.
Vi er lei oss for at parabolen ikke har blitt koblet opp så raskt som vi skulle ønske. Dette skal skje så fort som mulig etter bestilling, nettopp fordi vi vet hvor viktig det er for våre kunder. Siden din kommentar er lagt ut i juli, antar vi at det har tatt lengre tid på grunn av ferieavvikling hos våre montører. Midt på sommeren er det dessverre derfor litt lenger ventetid hos montørene, uansett hvilken TV-leverandør man velger. Alt innhold i ditt abonnement er imidlertid tilgjengelig umiddelbart etter bestilling. Hvis du har tilgang til Internett, kan du benytte deg av vår strømmetjeneste, enten på telefon, nettbrett, AppleTV eller PC/Mac, i påvente av installasjon av parabol. Her kan du få vite mer om hvordan du kommer i gang med strømmetjenesten fra Canal Digital: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/strommetjenesten/hvordan-kommer-jeg-i-gang-med-strommetjenesten/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Fikk melding med SMS på min mobiltelefon om at en montør var satt på saken for å se på en antennekortslutning som jeg hadde innrapportert til Canal Digital Satelitt. Hørte ikke noe fra montøren, ringte ham selv etter hvert og får beskjed fra Montøren AS at man ikke kunne komme å se på feilen før det var gått 11 dager grunnet ferieavvikling. Finnes det ikke andre firmaer på Sørlandet som Canal Digital har inngått samarbeide med?
Vi er lei oss for at du opplevde dette. Vi har avtale med mange montørselskap, men siden det er ulike selskap uten tilknytning til hverandre, er det best om du selv kontakter kundeservice for å finne en annen montør, dersom en slik situasjon oppstår. Vi håper feilen din er rettet nå, men dersom du fortsatt har problemer, ønsker vi å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette. Bruk gjerne chat, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Har ringt fra hytta x antall ganger. Fått svar 1 gang, uten at det hjalp. Ble satt over fra teknisk hjelp til annen avd. etter 50 min, de tok aldri tlf. Alt utstyr er nytt, koblet til 12v. Signal hopper av og på. Får nå beskjed om at dekoder oppgradert og må slå på nrk 1, det nytter ikke. Bør få montør hit selv om det er 3 mil å kjøre fra Stjørdal og 4 km å gå. Er rimelig oppgitt.
Vi er lei oss for at du ikke fikk den hjelpen du trengte og vi beklager dette. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette. Bruk gjerne chat, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden, så slipper du å vente, dersom du ringer på et tidspunkt med kø på telefonen: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Jeg ringe kundeservice før å fortelle at jeg er et brud på nette og trenger en tekniker til å ser på den etter at den var Tønder vær i nabolaget og 3 hus har ikke nett og TV, så kundeservice i sted å hjelper meg prøve å selge meg dyrere abonnement FREKK.
Vi er lei oss for at du ikke fikk den hjelpen du trengte og vi beklager dette. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette. Bruk gjerne chat, ring oss på 915 06070, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Hvis du derimot har TV gjennom Canal Digital Kabel, må du henvende deg direkte til dem. Du finner kontaktinformasjon på https://kabel.canaldigital.no/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Er dessverre lite positivt å si. Lovte meg 6 måneder gratis TV med for installasjon. Skulle plutselig ha 500,- pr kontakt i 3 etasjer. Etter å først ha ventet på montør i 4 uker fordi kanal digital glemte å bestille. Satt i timesvis i telefoner for å få kontakt med de. Svarte aldri, endelig fått sagt opp etter mye om å men nå. Verste dritten jeg har vært borti!
Vi er lei for at du har hatt en dårlig opplevelse. Det er slik at fri installasjon gjelder standard montering. Det som er inkludert i en standard montering og ikke, kan du lese mer om her: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/tv-signal/hva-inkluderer-fri-installasjon/
Lovet meg ny dekoder etter 2 til 3 dager. Nå har det gått tre uker og ingen dekoder har kommet. Nytter ikke å ringe dit. Må sitte i kø i 30 minutter for så å snakke med noen som ikke vet.
Det var trist å høre at du ikke har fått din nye dekoder og at du opplever å ikke få hjelp. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg på nytt for å få løst dette en gang for alle. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital Satellitt
Utrolig dårlig kanal sammensetninger, alt for mye reklame, latterlig dyrt.