Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har aldri opplevd noe i nærheten av hvordan Telenor behandler kundene. Har ikke kunnet få gjennomslag og hjelp fra Telenor . Det tok flere dager før kundeservice opprettet «sak» tilknyttet problemet. Og det er ikke enda blitt rettet opp , etter snart en hel uke
Dårlig app på apple tv boks. Stort sett ment for bruk med egen te-we boks som er noe avleggs. Logger stadig ut av appen og ber om ny innlogging. Relativt dyrt i forhold til hadtighet de leverer på nett og kvalitet på innhold i tv-pakken
Høy pris, dårlig hastighet og ustabilt nettverk tilkobling.
Ok pris de første to årene. Etter to år doblet de prisen fra 899 kr mnd til 1799 kr mnd.
Ønsker å se på andre alternativ Ønsker å se på deres forslag
Økonomisk sett så er Telenor rett og slett for dyrt for meg
Flere program er ikke tekstet eller kan legge til teksting.