Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den er ute i uker i gangen. Når vi ringer Telenor sier de at alt er normalt hos Telenor. Om de klarer å få det til å funke, kan det bli bra, men vi kan ikke betale mange 100 kroner i måneden for ingenting.
Kort oppsummert: Dyrt og dårlig. kundeservice, tja hadde hvert en god ide om de begynte med det. ;) T-we boksen er skuffende, ustabil og man må betale leie...... Måten de driver forretning og kundebehandling på er provoserende dårlig.
Ikke får man kontakt med kundeservice. Skriftlig pristilbud, blir fakturert det dobbelte av det som var avtalt !! Dårligst jeg har vært borti. Velg annen leverandør. Petter J.
Henvendelsene til kundeservice ble avbrutt av den jeg snakket med dem og jeg ble tilsendt en sms med henvisning til informasjon som ikke hadde noe med mitt problem å gjøre.
Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å lage et så tragisk streame-system i 2022. Fraværende brukervennlighet. Jeg ville aldri valgt dette igjen om jeg så fikk det gratis. Styr unna. Må da være mulig å spole forbi reklamene!?!?
Umulig å koble opp, bare feilmeldinger. Ubrukelig chat robot. Fader det er bra det finnes andre aktører på markedet.
Prøvde å finne ut hvorfor ukesarkivet er ødelagt av Telenor.. fikk ikke noe svar