Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Latterlig poengsystem for å velge tilleggskanaler utover grunnpakke! Innholdet og navigering på selve boksen har ikke blitt til det bedre, må navigere mye mere frem og tilbake, eksempelvis lang vei å gå for å komme til opptakslisten! Kan ikke velge annen visning enn standard på TV-guide, Netflix mangler (men det koster vel skjorta av poeng som HBO så man må kutte andre ting som man hadde før, eller betale ekstra). Generelt lite fornøyd med den nye t-we løsningen!
Dekoder som lyser opp hele rommet. Trenger ikke å si mer, idiotisk. Helt unødvendig å ha grønn lyspære bak dekoderen....
Vil forandre oppsett av kanalguiden for å bli kvitt blå teksten som jeg er overhodet ikke interessert i. Gikk ikke. Blå skriften er forstyrende og gjøre det mer vanskelig å lese den hvite teksten og få et rask overblikk over hva som går på TV. - Umulig å lese kanalnavn når radiofavorite skal settes opp. Sto ved TV og likevel klarte ikke å lese det som sto der. En sak for Blindeforbundet! - Altfor mange ekstra klikk på T-We II i forhold til tidligere utgaven. Irriterende. - Vil ha byttet om det var mulig, men styret bestemmer.
Vent til Eltel er borte. Null samarbeid. Null service. Null hjelp. Så lenge Telenor velger disse fortjener de forferdelig, de har like stor skyld når de ikke hiver disse på dør. Hjelper ikke at han du snakker med er hyggelig når det ikke skjer noe.
Ny tuner fra Telenor har ikke inngang for bananplugger så Bang Olufsen anlegg med høyttalere kan ikke brukes! Beograd 6500 har alt. Ringte Telenor kundeservice tvert og hadde ikke løsninger. Han snakket om biler og retorikk. Ville ikke snakke om tuner og hjelp selv om det er Telenor sitt produkt. Sa forøvrig at en klage ikke ble lest!!! Ville heller ikke si navnet sitt! Så det er ingen å referere til. Telenors KUNDESEVICE 👎 Oppgitt over kundeservice uten kunnskap! Var tydelig at han ikke ville ha reklamasjoner. Skuffet.
Jeg får ikke sagt opp og må betale for abonnement til en bolig jeg flyttet fra for et halvt år siden.
Nå rant begeret over, etter utallige trøbbel episoder med T-We. nok en gang mistet jeg slutten av en film. Nå byttes det tv leverandør. Angrer på å ha vært så tålmodig med en leverandør som aldri viser vilje til å bedre seg.