Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snakk om kø for å få orden på kabelbrudd. Etter 3 purring har dem ikke rettet opp feilen.
Har mottatt 5 dekodere nå fortsatt ingen bilde. Folkens hold dere unna det selskapet ingen grenser til useriøsitet.
Etter noen uker forsvinner TV-kanalene med beskjed om å oppdatere programkortet. Det var starten på en langvarig og frustrerende gjennomgang av upålitelig beskjeder, tungvinte prosedyrer - skulle tro at canaldigital har laget systemet for å være så brukerfiendtlig og tungvint som mulig. Folk vil skru på TV og se på den - ikke finne frem numre, navigere "min side", navigere menyene, vente, snakke med kundebehandlere, vente, vente, vente...
De svarer ikke på det du spør om. De lyver om krav til kabler o.l. Det prøver å tvinge deg til å bruke deres installatører. De videreformidler ikke henvendelser oppover i systemet selv om du ber om det. Flere ganger.
Alt er dårlig kunde behandling er bånd mere er det vel ikke noe positiv å om cdt.
Til mine behov og ønsker er det utmerket ikke minst fordi CD også kan brukes i bobilen.
Har alltid fått hjelp når jeg ringer og trenger assistanse.