Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundesrvice. Det tar "uker og år" før man kommer frem på tlf.
fri for de beste tv kanalene er bare å finne en annen tv/internettleverandør. samt MYE fiber feil der jeg bodde før. masse problemer, dårlig kundeservice
Trist med alle kanalene som har forsvunnet. Nå betaler vi for noe vi ikke får. Skuffende. Det er heller ikke mulig å ta opp fra to kanaler samtidig med at man ser på den tredje. Vi er bundet av en avtale mellom dere og borettslaget.
ingen ting er bra med det firma der. men må ha det pga boreslaget har det
Arogant kundesyn. Tenker kun profitt og gir skyld på alt og alle rundt seg. Enten det et elendig decoder eller krangel om kanaler så er det alle andre som feiler ikke de selv!
For tiden synes jeg det er dårlig. Vi skulle blitt varslet før.
Jeg er formann i borettslag har fått bra tilbud og kjempeservice og rask levering og montering til den enkelte. Kommer ikke til å bytte leverandør.