Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjentatte besøk av tekniker uten at de finner feil. Selv om signalmåler viser rødt på tv'en.
Dyrt. Dårlig kundemishandling. Treigt. Betaler for noe man ikke får. Misbrukte monopol i en årrekke!
Jeg er så misfornøyd med Canal digital.. Dårlig signaler, har vært her 2 ganger, men finner ikke ut noe sier de. De ser jo også at det er dårlig signaler.. Dårlig internett er det også, bare henger seg.
Blir spennende å se om vi får noe igjen, nå når vi venter på om vi får kanalene tilbake. Får e inn via fiber.
Alltid hyggelige og hjelpsomme på kundesenteret. Veldig fornøyd. Håper at konflikten løser seg snart, og at kanalene er på plass igjen.
Alt er dårlig. Skurrette bilder. Til tider flimring. Ikke alle opptak som går som det skal.
Er strålende fornøyd med selskapet. Kundene har mange kanaler å velge mellom, får Tidal inkludert, samt arkivtjenestene som er uvurderlig! I tillegg leverer de forrykende hastighet på bredbåndet sitt til en meget bra pris. I det siste har de tatt opp kampen mot storkapitalen i det amerikanske Discovery-konsernet. Respekt! Stå på Canal Digital 😀👍