Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
At man skal miste tv2 i lange tider hver gang avtalen reforhandles er skammelig dårlig… Jeg bytter selskap
Hver gang det skal forhandles ny avtale så mister vi kanalene. Dere vet jo når avtalene går ut så det skal ikke være vanskelig å få dette i havn før de forsvinner. Har aldri ipplevd så dårlig kundeservice. 🤮🤬kommer til å bytte leverandør på alt som har md dere å gjøre🤢👎
Har nå vært uten tv 2 i ukesvis. Her viser Telenor en maktarroganse uten sidestykke. Her brukes flere hundre tusen kunder som pressmiddel mot tv 2. Telenor tilbyr andre kanaler som "et plaster på såret. Tror nok mange med meg finner tv 2 som en svært viktig del av pakken. Synes nå vi får trekke nisselua Høyere opp på hodet og seriøst vurdere alternative leverandører. Etter min mening en skammelig kundebehandling!!!
Arrogant og lite serviceminded, lite kundevennlige. Burde være mer interesserte i kundene og opptre høflig.
Var kjempefornøyd med kabel og internett helt til Telenor kjøpte Canal digital Siden har sjelden ting virket og kundeservice består av tomsinger som sier vi gjør så godt vi kan. Kan desverre ikke bytte siden borettslaget bestenmer denne dritten.
Liker at jeg kan velge hvilke kanaler jeg skal ha tilgang på. Ingen poeng med mange uinteressante kanaler. Lite eller ingen feil. De få feilene har blitt fikset så fort at det ikke har brydd meg. Oppgradering av utstyr skjer på natta eller mens vi er på jobb.
Telenor må få iorden avtale med TV2 snarest. (Leste at det er ikke er forhandlinger).Det har også vært brudd i systemet flere ganger.