Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ser mest på NRK1 og NRK2, men følger også et par serier på TV2. Plutselig en dag fikk jeg ikke lenger tilgang til den kanalen. Telenor sende en lei-seg-sms, men de måtte bare forhandle en liten stund til så ville det ordne seg med TV2. Det er snart to mndr og diverse lei-seg-smser siden. Og Telenors kompensasjonstilbud mens jeg venter på TV2, er ikke interessant for meg. Nå har TV2’s flaggskip Hver gang vi møtes åpnet ny sesong, og jeg må flakse rundt til slekt og venner for å få det med meg. Hvor lenge må jeg vente??? Kan jeg på en enkel og juridisk sikker måte befri meg fra kontrakten med Telenor, er jeg klar til å bytte TV-distributør.
Måtte vente nesten en time før noen svarte. Vi ble enige om at vi skulle få en ny router. Den har ikke kommet innen en uke. Hva med garanti. Alltid på nettet!!!
Mer ustabil dekning etter at Telenor kjøpte CD. Vanskelig å melde feil. Kundeservice sier bare at jeg må skru av og på, selv om jeg sier at dette nettopp er forsøkt. I høst sluttet dekoderen å virke i flere dager. Etterpå falt TV2 ut pga forhandlings- problemer. Har nå skiftet til annet selskap. Nå virker alt, og jeg har TV2! Kommer aldri tilbake til Telenor.
Vurderer å bytte til Allente. Har parabol på hytta og T-Wee hjemme. Vil spare flere tusen i året ved å bytte. Noen som har erfaring?
Etter mer enn en mnd uten TV2 og uten annen kompensasjon enn 100 bestilte jeg overgang til Eidsiva i romjula. Fikk ikke sagt opp Telenor før 3.1 og fikk da vite at jeg hadde en mnd oppsigelsestid + inneværende måned! Må derfor betale i 2 mnd etter bytte av leverandør. Ikke snakk om at de kunne gjøre noe med det. Aldri mer Telenor!
Hadde skriftlig avtale med telenor til en naboeiendom, som de brøyt pga. anlegg. Så er misfornøyd med telenor.
Misfornøyd med at Telenor kutter ut TV2. For lang ventetid og ikke svar på kundetelefon! Opp til 1 time ventetid er ikke bra, det bør være maks noen få minutter.