Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Griske og lite i møtekomende til sine kunder. Bør faktisk kunne unngå og rane sine kunder for at de skal ha sine kanaler. Dere tjener nok kr og burde kart dere med det..
Litt treg med informasjon ut til forbrukerne i forbindelse med "konflikten" som var nå. Kunne gjerne ha varslet tidligere og satt inn 13 andre kanaler da de har mulighet til det i henhold til avtalen som alle kunder sikkert har lest :)
For dårlig å ikke klare å forhandle ny avtale uten at det gikk ut over kundene.
I forhold til Get er jeg mere fornøyd med CD. Har aldrig hat noe problem.
Ingenting er bra, selgeren bare lyver, ikke noe fornuftig og skrive da selgeren oppgir ting som ikke stemmer.
Når man har problemer, å ringer flere ganger, får man ulike svar for hvert oppring.
Dårlig, mye reprise fra kanal til kanal, dårlig hjelp, vanskelig å finne fram. Ønsker oppdatering på tv. Da er det lettere å følge med. Bør ikke være vanskelig å få en side slik som tekst TV. Håper boretslaget bytter. Alt for dyrt.