Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke fått det vi var lovet. Lite filmer. Og veldig dårlig oppsett i menyen... Går tilbake til Riks tv...
T-we aldri fungert. Har hatt den i 1 år uten å brukt den. Måtte ha canal digital i tillegg.
Den siste oppdateringen for tre dager siden er det mest rotete, påtrengende og minst brukervennlige vi har sett. Vi orker nesten ikke å skru på TV, vurderer å gå tilbake til vanlig parabol fra et annet selskap.
Har hatt fiber og t wee fra Telenor 1 år nå. Tv og Internett er veldig ustabilt. Nå virker hverken tv eller Internett. Internett er mest ustabilt skikkelig dårlig.
Fikk innstallert på fredag. Nå er det tirsdag og fremdeles ingen TV å se på. Helt utrolig kundeservice som over tlf har bedt oss feilsøke 3 ganger. Ingen interesse av å sende ut en tekniker/installatør for å fikse opp. Alt er koblet riktig - er internett men ingen TV signal.
Tregt, uorganiserte, dårlig bildekvalitet. Bare synd at det ikke går å gi 0 stjerner.
Telenor t-we har en veldig dårlig løsning på tv funksjonen sin. Den viser deg alle kanalene du ikke har i søketreff, og om det er noe som snart kommer, som du ikke kan se enda, så blir søkeresultatene spammet med utallige episoder av en serie som ikke er vist ennå. Videre er servicen når man tar kontakt helt på trynet. Det spiller ingen rolle hva selger har lovet, for når man har signert for interesse, så blir man plutselig satt i en situasjon der man må betale 9000 kr for å komme ut av en kontrakt man ikke visste man var en del av. Regningene er ikke på hva de lover, og det gjøres hva som helst for å slenge på litt ekstra som ikke er avtalt på forhånd. Og om det opplyses om feilene, så tar det år og dag, dersom du er heldig å få en tilbakemelding, og ikke bare ny regning med enda mere svada.