Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Som styreleder i et borettslag med 70 andeler, så kan det ikke sies annet enn et ekstremt dårlig tilbud og service. Andelseiere opplever å få beskjed på at de ingen avtale har med Telenor og blir nektet hjelp når utstyret svikter. Styret har gang på gang måttet gå inn og brukt mye tid på å hjelpe. Bedriftsavdelingen lover at de vil sende teknikere ut og skifte til nytt system- oppgraderinger av rutere og T-Wee dekodere men vi blir aldrig kontaktet tilbake. Telefoniske henvendelser til kontaktperson bedriftsavdelingen svarer ikke. Mail blir ubesvarte.
Programvare på deres T-we boks er så ubegripelig dårlig, og de DRITER ærlig talt i å gjøre noe med det.
Melder inn signalfeil etc.ca 1 gang pr.mnd.Veldig treig menystyring ved bruk av dekoder.Bare r.....var litt bedre når canal digital styrte linja.selv om det var mye galt også den gang ,men kanskje feil hver 6 uke i forhold tio nå ca 1 gang pr.mnd. og ikke minst den treige treige menystyringen,søkemotor på paddegir!!!
Når man skal beskrive denne løsningen er det vanskelig å vite hvor man skal begynne. All reklamen om ubeskrivelig, spoling, t-we appen som fungerer bare noen ganger. Og aller verst at man ikke kan se kanaler på en PC. Dyrt og elendig kvalitet. Jeg bytter så fort jeg får et alternativ. Skulle se Premier League gjennom t-we appen i kveld. Ender opp med å se hjulet spinne rundt og rundt. Både dekoder og telefon står i samme nett - likevel fungerer det ikke.
viktig tv-tid stoppes til oppdateringer? ) informasjon Nektes hjelp hos kundeservice
For 3/4 år siden gikk bredbåndshastigheten ned til nesten null når TV'en ble skrudd på. Etter gjentatte telefoner til kundeservice ble endelig ruteren byttet. Det hjalp ikke. Vi ba om at dekoderen da ble byttet siden det var eneste mulige feilkilde nå, men det ville de ikke. For 2 uker siden begynte et rødt varselsymbol å lyse på dekoderen og TV'en gav bare feilmelding. Da gikk Telenor med på å sende en dekoder. Det skulle gå raskt å få den. Nå har det gått 2 uker og etter gjentatte purringer fikk vi beskjed om at dekoderen i aller beste fall ville bli sendt om noen dager slik at vi muligens fikk den i løpet av en uke. Så fremdeles uten tv. Forut for hele denne historien har Telenor dobbeltfakturert oss for tv og bredbånd etter at de la inn fiber for ca. ett år siden. Vi fikk tilbakebetalt dette da vi oppdaget det og gav beskjed om det, men vi vil jo da absolutt ikke anbefale Telenor! Alle i kundeservice er hyggelige og forståelsesfulle og refunderer det som er rimelig, men vi ønsker bare et bredbånd og en tv som virker.
veldig vanskelig å finne frem til kundeservice jeg kan ikke bytte leverandør siden jeg ikke eier leiligheten. og husleien inkluderer basis-abonnementet. det er dårlig gjort at man ikke kan kjøpe dekodere lenger, men må betale leie/abonnement.