Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Begynner å bli lei hele pakka... Stadig bytting og forandring i hvilken kanal man jeg... Om og om igjen. Kan aldri vite hva neste blir.
-du får ikke samme svar når du kontakter flere ansatte i CD... -de glemmer at faktisk den lille mann i gata er de som betaler deres lønn.. -pga egen rot i nettbank ble ikke en fakt betalt som den skulle, jeg fikk trussel om stenging av mitt abn, jeg tok kontakt å fikk skriftlig beskjed at ikke noe ville bli stengt, dagen etter stengte de..... Hmmm åpnet ikke før 5 dager etter.... Takk.... God service.. Nei
Har i grunn bare gode erfaringer. Kundeservice har vært bra.
Alle bra canaler forsvinner i tur å orden å vi sitter igjen med dritten.
Kundeservice bra kan bli vennligere når du ber om hjelp, ellers fornøyd med det andre.
Har aldrig problem med verken kanalen eller internett.
Dårlig for handelen med kunder jeg ikke anbefalt noen som har skjedd med meg.