Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg setter pris på sport på TV, men kostnadene har forlatt bakken forlengst. Godt at noen "setter ned foten".
Synes det er smålig at ikke telenor greier å få i land en avtale! De som er så store skulle fint ha rodd i land en avtale med discovery på lik linje med alle tv opperatører i detta landet! Høyere hastighet på bredbånd? Hva med alle de andre som ikke har noe internett da! Helt skammelig holdning! 😠
CD er kjempe bra på kanal variasjoner, signal kvaliteten er topp, men dårlig på informasjon til brukerne. Det vi er oppe i nå burde kommet ut på eteren for lenge siden med synspunkter mot deres leverandør. Problemet er jo at folk skjønner ikke hva dette går i.
Bra utvalg av kanaler, kunne reagert litt fortere på e-post og meldinger.
Svarstider på kundesenter er for dårlig, og oppringing om tilbud på bedre linjer ønskes ikke. Blir som telefonsalg=uønsket.
Trøtsomt når tv forsvinner 15 min mitt i det mest spenende ... ikke fint med 0,004 i nedlasting i å 0,000001 i opplasting når du skulle hatt 50 000 mb
Er kjempe fornøyd som sagt ikke noe og klage over er kjempe fornøyd