Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Decoderen fra Telenor sluttet å virke på fredag formiddag.Ettet å ha pratet med kundeservice,fant de ut,at decoder måtte byttes.Men har de noe pickup punkt? Å neida,den måtte sendes i posten,så jeg satt uten tv hele helgen.Her har Telenor en haug med butikker hvor de gjør alt for å selge deg ny telefon,og abonnement,men ingen service mht decoder.Skammelig.Jeg skal gjøre alt for at borettslaget bytter tv leverandør.Møkkafirma.
Vi har vært hos Telenor siden deres Canal Digital løsning. Så kom de med sin T-We, og det har bare blitt verre og verre med et elendig produkt under stadig utvikling, og hvor en skulle tro at de var smarte nok til å høre på godt betalende test kunder, men NEIDA. Så, ligg langt unna. Vi kommer til å hoppe over til annen leverandør i Black-Friday uken. Det kan ikke gjøres dårligere enn hva T-We er, så alt annet vil bli en forbedring.
Problemer med å se et program som har gått tideligere samt at en slår på tv og programmet er haveis så gårdet ikke å starte forfra.
Vi fikk montert nytt bredbånd og ba om og få montert signal til tv nr 2.5 ganger ringte jeg og bestilte dette.fortsatt ingen hjelp og få.nå er det gått 3. Mnd og de påstår de har sendt ut bestilling til one co , så jeg ringer de og spør men de har ikke fått bestillingen.og holde kunden for narr er de dyktige til.gikk over fra kobberlinje til fiber 300 og ble lovet bedre. Nett .men måtte leie 2 ekstra forsterkere for og få dekningen jeg hadde med kobber.fant og ut at telenor ikke automatisk sa opp regningen på kobberlinjen så jeg betalte inn snart 3000 for mye.dette er ett steinalderfirma uten kontroll.har tilslutt ringt one co og bestilt direkte slik at jeg får tv signal på tv nr 2.kanskje det hjelper.er på grensen til og bytte selskap.
Telenor burde ha holdt seg til mobil og brebånd. Nå sliter vi som bare f med streaming gjennom t-we. Lagger, hakker, mister kvalitet og bryter streamen. Dette var aldri noe problem før den forbanna oppdateringen av boksene som ble gjort for å bedere tilbudet til forbruker. Denne løsningen kan da umulig ha blitt alpha testa engang, ingen uten en pistol i tinningen ville sagt den var bra. Her får du ikke lenger det du betaler for. En kompis sa denne løsningen ligner veldig på den som er på parabol og vistnok mye billigere å drifte kontra den gammle løsningen. Noe jeg ikke hadde blitt veldig overasket over. Miner foreldere som er litt oppe i åra synses den nye løsningen er kronglete og uoversiktlig, noe jeg er helt enig i. Ut i fra alle omtalene her så er det jo ikke akkurat noe å slå i bordet med fornøyde kunder. Så lurer litt på hvorfor de skifta ut ett ellers ok system, selv om det var gammelt så trengs det nødvendigvis ikke rekonstrueres fra bunn av til noe som ikke funker, why not just use something that work already with new code.
Håpløst å få oversikt over opptak. Fungerte mye bedre før oppdateringen. Håpløs sletting av opptak. Blir mye unødvendig klikking. Telenor lytter åpenbart ikke til sine kunder. HBO er også super treig og vanskelig å få oversikt over filmene/seriene.
T-WE fra Telenor er noe av det dårligste tv løsning jeg har vært borte i. Alt er dårlig med T-we. Start forfra stopper opp og det kommer ofte feilmelding. Ukesarkiv er ulogisk satt opp. Spoling i programmene er tungvin. Gjelder T-WE bokser og appen til Apple tv. Kontakt med kundeservice får terningkast 1. Telenor la på. Styr unna.