Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En kjempe fin service dem gir ved kontakt og spørsmål.
Dårlig service når man skal ha tak i de. Kun Internett fungerer som det skal.
Stabil tjeneste. Alltid god kundeservice. Prismessig på linje med konkurenter.
Har hvert stående fornøyd til nå. Men etter forhandlingene med Discovery, at dem ikke har greid og forhandle frem en avtale er forferdelig
Holder ikke hva de lover, og hva vi betaler for. Sist det ble innskrenkninger i antall kanaler, lovte dere oss raskt internett som kompensasjon, og det har vi ikke fått
Har aldri vært kundevennlig .... kunden har alltid feil .. hadde det vært 0 så hadde det blitt det
En selger ville sjekke min TV-tilkopling, han ble sluppet inn selv om jeg tidligere hadde gitt inntrykk av at jeg ikke ønsket flere reklamekanaler enn de som allerede fantes i mitt originale tilbud fra flere år tilbake. Han ville ikke oppgi navnet sitt, men ga info om at det ville komme en dekoder m.v. i posten. Alle kanalene, NRK inkl. ville forsvinne i 2016, hvis den nye dekoderen ikke ble tilkoplet. Den kom i siste sommerferie, brakt frem av en hjemmeværende nabo. Pakken vil forbli uåpnet, og andre signalleverandører er aktuelle når eksist. kanaler forsvinner. Selgeren var mektig rystet p.g.a min manglende interesse for junkkanaler og mer reklame. Lettere animert og hoderistende forlot han stedet.