Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De kanalene man abonerer på er ikke tilgjengelig på dekoderen, bare på mobil og T-we appen der. Vi gjorde noen endringer av kanalvalg, men mistet i stedet en del av kanalene. Dekoderen oppdaterer seg ikke. Prøvde chatroboten de har laget... Telmi heter den. Bare tull, men veldig morsomt og god underholdning. At så mange høyutdannede mennesker er i stand til å lage i stand så mye ufunksjonelt er egentlig ganske fascinerende. Her vi bor har vi ikke noe alternativ så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet, men litt kjipt at man må betale full pris for tjenesten da. Burde vært gratis eller kraftig rabbatert inntil de får orden på spetakkelet. Men man må se det litt humoristisk tenker jeg. Blir artig å følge med videre på hva de finner på der inne. Har du mulighet til å velge en annen leverandør så skal du tenke deg om for det blir ikke morsommere enn med Telenor. Jihaaaa for et sirkus. Terningkast 1 er desverre fortjent for leverte tjenester. Terningkast 6 for underholdningsverdien.
Bare rot med kanaler som ikke oppdateres etter man har lagret dem istedenfor får jeg en haug med andre dritt kanaler som jeg ikke vil ha....
Ansvarsfraskrivelser og svak teknisk kompetanse. Vanskelig tilgjengelighet. Hvorfor skal det være så vanskelig å treffe på en person med kompetanse og å få ut en slik person for å hjelpe til. Dessverre er det ingen alternative leverandører
Forferdelig dårlig! Ustabilt nett, får under 2/3 av den hastigheten jeg betaler for, kundeservice et kapittel for seg selv der de påstår det er routeren min det er noe feil med...! Har forlangt å få service fra Telenor hit for å nøste opp i hva som er problemet.
Elendig kundeservice av dere. Har prøvd å få dekoderen til å virke siden 15.november. Har ringt, ringt, ringt, ringt og ringt. Blitt kastet rundt med 2 virkedager her, 1-3 der og så tilbake til 2 virkedager. Og nå er det blitt mange uker😫og nå må jeg vente 1 til 3 virke dager igjen. Ble ganske sint på telefonen og det hjalp virkelig ikke når kundebehandleren ba oss om å være tålmodige.. vil påstå å si at jeg har vært mer enn tålmodig!
Vi flyttet inn i et BBL rekkehus som dessverre har Telenor kabel tv som består av en "bastard" mellom fiber og koakskabel, og i det huset så manglet opplegg i vegger. Da jeg tidligere har lagt opp en del i hus fra både Altibox og Get så tenkte jeg at det var rett frem på lik linje med de 2 andre leverandører noe som jeg viste seg å være feil. Tror det var 4 gang jeg var i kontakt med kundeservice før en kunne fortelle at vi måtte bruke koakskabel fra fiber boks til tuner, så det er tydelig at en del på kundeservice er uten kompetanse på Telenor sine produkter selv om de jobber på kundeservice. Da vi endelig fikk rett info her så koblet vi til koakskabel og fikk da opp feil E9005 i en dialogboks med en knapp som sa RETRY". Da var vi igang igjen med kundeservice som først sa at det er ikke noe problem da tuner ikke er registrert, så etter 15 min så kunne vi ta strømmen på boksen så skulle alt være ok etterpå. Nå viste det seg at det ikke stemte, så for å gjøre 2 uker til en kort fortelling så kontaktet vi kundeservice atter en gang den 4.12 og det var jo en særdeles forferdelig opplevelse av en person som ble både arrogant og "kokkie" etter som samtalen gikk. Jeg ble småforbannet da han ikke gadd å høre på oss da han ba oss trykke på meny på tuner etter han påstod vi var på feil HDMI kanal på tv noe som gjorde at vi fikk feilmelding på tuner samt at vi prøvde etter beste evne å forklare han at det eneste vi kunne gjøre var å trykke på "retry". Han ba meg om å roe meg ned slik at vi kunne samarbeid og vi måtte være tålmodige, og bare det viser jo at vedkommende IKKE bryr seg om kunden som ikke har produktet de betaler for. Hele saken var rett og slett latterlig, og vi burde slippe å snakke med en person som burde hatt sparken på måten han håndterer en slik sak. Dessverre så vet en del av de som jobber i Telenor at de fleste ikke kan ta opp kampen med en så stort firma, men denne gangen vil vi ta det videre med både borettslag og OBOS for å anbefale å skifte til Get eller Altibox. Så til dere som leser min anmeldelse her så har jeg et veldig godt råd, for guds skyld finn en annen leverandør om du skal ha en kjekk hverdag med et produkt som er tilgjengelig når det passer deg og ikke leverandør. Mvh Hans
Sitter meg ned i sofaen, for å ta en titt på kanalene eg kan velge, for de såkalte 100 poengen som e i basik pakken. Det tar jo sin tid, og når eg skal lagre dette, så går det ikke? prøv igjen seinere, no har det gått 10 timer. Og prøver fremdeles, dette e akkurat det samme som å ha internett, men ikke får lastet inn siden. helt oppgitt og mektig irritert. meldt fra om problemet til kundeservice 2 ganger, men ingen kloke svar. Står ingenting på sidene til Telenor. Helt elendig. Håper andre får en bedre start. Langt ifra fornøyd.