Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stadig bortfall av tv signal eller lyd fra nrk1 både før og etter full restart av boks. Aldri noen feilmelding eller oppfølging fra Telia. Kun tidkrevende og slitsom selvbetjening.
Nettet har falt ut flere ganger på kveldstid når jeg prøver å se tv eller streame YouTube.
Dyrt og svært dårlig.Stadig problemer med internett og helt sprøtt dyrt.Styr unna
Etter siste oppdatering og nytt system så har det nesten vært umulig å se på tv. Det hakker og stopper og jeg må stadig ta strømmen på boksen i håp om at det skal bli bedre. Om dette ikke ordner seg innen rimelig tid vil jeg be sameiet hente inn tilbud fra andre. Internettet er også supertreg.
Den nyeste oppdateringen av telia medfører store problemer med Apple tv box vi får og beskjeder om reinstallering av Netflix Max etc mistet nesten alt vi hadde på tv mye passord surr
Etter hver oppgradering klarer de faktisk å gjøre brukeropplevelsen værre og værre. Nå kan du bare skifte kanal opp til 20, etter det må du via tv guide. Du kan f.eks ikke bla til cnn, men må inn der og velge kanal. Den har hele tiden krevd omstarter et par ganger om dagen. Jeg har både telia og altiboks. Den andre er bedre.
Systemet stopper opp, får feilmeldinger og går i stå. Drar ut strøm og kabel, for å restarte på nytt - så fungerer det litt. Men, ved kanalbytte skjer det samme igjen. På hytta streamer vi, og der stopper det opp med "feil på DMR", hva nå det enn er. Telia kjørte en oppdatering på appen sin nylig, og da ble alt enda værre. Jeg kan ikke ha det slik, Telia er per i dag ikke verdt pengene,cså hold dere unna- prøv noen andre.