Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har brukt get de siste 5 årene, pga valg av andre tilbydere er vanskelig. Har ikke hatt en eneste periode på mer enn 14 dager sammenhengende hvor ting har fungert uten feil. Nett og tv, dårlig dekning, tv fungerer ikke, ikke tilgang til kanaler, boksen reagerer ikke etc etc. Innhold i kanalpakker og meny/brukervennlighet på fjernkontroll er veldig bra. Faktisk det eneste som er bra. Alt annet er ikke bra. Rett og slett drit.
Nettverket er så elendig at jeg tror en pappeske sender ut bedre interenett
Internettforbindelse er så dårlig, at jeg blir forbannet! Jeg har aldri opplevd så dårlig tjeneste! Jeg skriver nå, og ikke er sikker at det jeg har skrevet, blir lagret på grunn av dårlig Internett
Elendig kundeservice m/liten/ingen kunnskap. Får til svar om å bytte boks fordi min er for gammel og fordi den jeg har ikke klarer så mye opptak. Har ikke brukt opp 50% av det jeg kan som er 60 timer med opptak. Byttet boks for 1 år siden og måtte selvfølgelig betale ekstra i mnd. for det. Bytter jeg boksen på nytt nå øker selvfølgelig månedsbetalingen igjen. Never ending story. Må også altfor ofte restarte. Bruker rett og slett for mye tid på dette. Holder på å sjekke hvem jeg vil bytte til. Gleder meg til jeg er ferdig med Get.
Har mikrobox på et rom. Der får jeg norsk undertekst på alle norske kanaler. Nyeste getbox i stua. Der får jeg ikke tekst. Har ringt mange ganger, men det virker som de ikke skjønner hva jeg snakker om. Dårlig for oss som hører litt dårlig. Den gamle boxen getbox ll var mye bedre.
Klikker, må restarte, altfor treg når man bytter kanaler. Samme problemer med andre som bruker denne boksen. Byttet ut denne boksen flere ganger fra Get men det hjelper ikke.
Veldig hyggelige folk på kundeservice, men har lært etterhvert at de bare jatter med. Lang ventetid på å få teknikkere, og når de først kommer så er det feil mann i forhold til oppgave, har for liten tid til å gjøre jobben ferdig, eller som sist, sier de har ringt både på telefon og døra hvor vi har vært hjemme hele tiden. Ventetiden mellom hver gang har vært ca. 10 dager, så dette lover virkelig ikke bra. Og når jeg ser andre tilbakemeldinger om selskapet så tror jeg kundeforholdet kommer til å bli meget kortvarig. Håper også borettslaget vi bor i tar til fornuften og bytter de ut. Styr unna!