Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Teliaboksen som gir oss tilgang til TV og internett har sluttet å fungere. Vi tok kontakt med kundeservice som konstaterte at vi må ha en tekniker hjem til oss. Vi ringte den 13.07.21, men vi kan først få en tekniker hjem den 04.08.21!!! Hvordan er det mulig? Så her sitter vi uten TV og internett og ingen mulighet til å betale regninger. Har store problemer med å forstå at et så stort selskap som Telia satser så lite på kundene sine. Vi står tross alt for selskapets inntekter. Nå må Telia skjerpe seg og ta kundene sine på alvor! Dessverre har vi Telia via borettslaget og kan av den grunn ikke bytte selskap, noe vi hadde gjort hvis mulig. Kanskje aksjonærene er viktigere enn kundene…?
Programoversikt til tider feil og mangler helt. Har Telia glemt å oppdatere? Enkelte kanaler har en håpløs bildekvalitet og lyd med hakking som kommer og går, mens andre har svart skjerm. Dessuten altfor lang ventetid før du kommer til ledig kundebehandler. Imidlertid har du bedre kanalvalg med Telia.
Hadde GetBox II. Der savnet jeg opptak av mer en to kanaler samtidig, "start forfra" og sortering av favorittlisten. Det kunne vært litt lettere å til "Mine serier". Telia box kan ta opp mange kanaler samtidig og har "start forfra". Ellers mangler det meste som var bra den gamle boksen. Her er noen eksempler: - Mangler spoling - Ved "pause" sladdes halve bildet, så det er vanskelig å se resultatlister, rolleliste ol. - Kan ikke se opptak før opptaket er ferdig. Kan bruke "start forfra", men kan du ikke avslutte uten å miste hvor langt du er kommet. - Programguiden har ikke informasjon om programmer som er satt til opptak/serieopptak. - Har ikke "tilbake"-knapp, så avbrekk for å få siste nytt og annet må vurderes nøye. Grafikken er antagelig inspirert av Netflix. Det passer kanskje bra der, men blir totalt uoversiktlig på en TV-dekoder Fjernkontrollen er mangelfull, så der meste er (veldig) mange tastetrykk unna.
Et utrolig dårlig produkt som henger seg daglig . Lyden justeres plutselig og så blir lyden borte
Fungerer skjelden 2 dager på ras uten problemer ..
Alt fungerte bra for meg før, men så "oppgraderte" Telia, (info fra Telia) ! Siden de gamle boksene ikke lenger får all funksjonaliteten som før, får alle kundene som berøres et gunstig tilbud på Telia box. Føler meg lurt.
Krasjer og krever omstart(ta ut strømmen) opptil flere ganger om dagen. Flaut, Telia.