Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungerer ikke

Omtale av  Kåre

Netthastigheten er så dårlig at den kun fungerer i en etasje i huset vårt, trenger opptil 3 forsterkere for å få en ok hastighet overalt. Hele gaten vår mistet nett på lørdag, og siden Get kun sender elektrikere på hverdager er vi uten internett, TV og høytalere siden alt dette går igjennom internett. Null hjelp fra kundestøtten.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Feilmelding på feilmelding. Dårlig kundeservice

Omtale av  Maren

Vi måtte bytte til Get da vi nylig har flyttet og Get var alternativet vi fikk.. Siden har det bare vært masse feil. Feilmelding etter feilmelding.. Vet ikke hvor mange ganger vi har vært i kontakt med dem. Å de lover å fikse problemet... Problemene er mange, og enda ikke fikset etter snart 3 mnd.. Elendig tjeneste og elendig kundeservice!

Ukentlige problemer uten ende

Omtale av  Fred K

I Mysen er tjenesten så dårlig at den burde forbys. Jeg har feil og mangler ukentlig, mens naboen som har en skål på veggen ikke har nevneverdige problemer. Jeg kan ikke ha skål, så jeg er stucked ved det verste selskapet jeg noensinne har vært borte i. Man betaler full pott og må kreve penger tilbake hver gang man klager... Som er i 1% av tilfellene (når nok er nok). Da kan du få godskrevet alt fra 40 kroner til en måneds leie for f. eks. TV delen, eller nettdelen. Småpenger i forhold til all den tid og irritasjon selskapet skaper. De holder også VELDIG tett om at de sliter med et gammelt utslitt nett det bare flikses på. Dessverre er det ikke alternativer for meg og andre bakkebaserte tilbydere finnes ikke. Min konklusjon: De VET at de ikke har konkurranse på bakkebaserte tjenester, og de lar deg betale full pott, for noe som HVER UKE gir problemer med alle de "tjenester de tilbyr (internett, tv, og nå til og med telefoni). Kunne jeg ha sluppet GET ville livskvaliteten gått opp mange hakk!

Dårligste service jeg noen gang har vært ute for, og mye feil

Omtale av  Nina

Utrolig vanskelig å få hjelp på telefon, og dårlig signal, lover å bli ferdig med reparasjon; oppdatering og det blir ikke gjort på tiden de sier.. Og umulig å få hjelp om en ringer.. Har ALDRI vært utsatt for slik dårlig service før... Håper de får konkurranse, da må de bli bedre ellers tror jeg det kan gå dårlig med kunder til Get.

Ustabilt, hakkete og tregt til tider, og svak service

Omtale av  Torleif D

Negativt: Opplever relativt ofte at det er feil på linjene og opphold i leveransen pga. feilretting og vedlikehold. Har også stort sett dårlig erfaring med service. Kan jo nevne vår siste erfaring, hvor vi benyttet et gratistilbud på oppgradert hastighet i sommermånedene, som vi nedgraderte til laveste hastighet innen fristen. Etter dette kom det en uventet regning, som Get mente var rett og rimelig fordi hastigheten vi valgte (som var den laveste tilgjengelige) var høyere enn hastigheten vi hadde fra før. Ingen forståelse for at kunden selvsagt var i god tro her siden ingen lavere hastighet var valgbar, og orket ikke gå veien via forliksrådet på grunn av et par hundrelapper. Er dessverre bundet til Get i borettslaget, ellers ville vi aldri hatt det. Gleder oss til vi er ferdige med Get. Positivt: Kundesenteret ligger nært der vi bor.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice

Omtale av  Stiener N

De montert feil utstyr hos meg, og fakturerte meg for det. Da jeg påpekte at utstyret var feil fikk jeg ikke gehør for klagen men fikk kontant beskjed om at jeg må ut med samme sum om montøren skulle tilbake for å bytte ut utstyret som var feil. Hææ? Tør fortsatt ikke bestille montør i frykt for nye skyhøye krav. Blir maktesløs, rett og slett.

Er så dårlig! Dårlig service! Dårlig tjeneste!

Omtale av  Lasse

Get er forferdelig. Har aldri vert så plaga med en bedrift noen gang!! Elendig service!! De driter i kundene sine og de leverer ikke tjenesten du betaler for.

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR